5

26 3 0
                                    

Jisung

Çok korkuyordum ama ona bunu açıklayacaktım beni bileğimden tutup tuvalete götürdü ve beni oraya atıp kapıyı kilitledi.

"Ne dedin onlara."

Sustum.

"NE DEDİN DEDİM!"

"Senin bana yaptığın şeyleri dedim." sesim korkak çıkmıştı.

"Off jisung." dedi.

Ayağa kalktım "Minho sana birşey sorabilir miyim."

"OFF SOR."

"Hoşlandığın birisi veya aşık olduğun birisi var mı?"

"Var neden sordun?" dedi. Sesi sakin çıkmıştı.

"Sana aşığım ama hoşlandığın birisi varmış üzgünüm."

"Hoşlandığım değil aşık olduğum birisi var." dedi ve duvarla arasına aldı beni.

"Peki kim."

"Sen."

LİSA

"Off nerde bu minho."

"İnan kimse bilmiyor."

"Bence jisung'u dövüyor."

"Off geldiğinde sorarsın işte ya."

"Soracam zaten."

"Tuvalete baktın mı?"

"Bakmadım."

"Git bak o zaman hyunjin."

"Tamam gidiyorum."

HYUNJİN

Tuvaletin oraya gelmiştim ama içerden çok farklı sesler geldiği için girmekten vaz geçtim.

"Hay amına koyayım."

Dedim ve bizimkilerin yanına gittim koşa koşa.

"N'oldu lan böyle nefes nefesesin."

"Minho yine birisini beceriyo ama erkek birisini sesler öyle diyordu."

"Oha amk."

"Minho'nun gay olduğunu yeni mi öğrendin jisoo."

"Hayır."

"E o zaman."

"Off sasirdim be bir anda."

"Tamam susun geliyor." dedi lisa ve minho geldi.

"Üstünün hali ne böyle."

"Ne varmış üstümde?" ne yokmuş ki kıyafetleri kırışmış, dudakları kırmızı, saçları dağılmış.

"Ne yok ki." dedim. minho bana korkunc bakis atiyordu resmen ağzıma peçete tıkacak gibiydi.

"Bu arada jisung'a nolmuş böyle?"

"Ben anladım olayı."

Herkes lisaya bakıyordu.

"Niye öyle bakıyorsunuz ya?"

"Anlatmanı bekliyoruz."

"Lan sen daha demin dedin ya minho yine birisini becer-" nayeon, lisa'nın ağzını kapatmıştı.

"Niye kapatıyorsun kızın ağzını ya doğru söylüyor."

"Ne."

Övünerek "Dedim ben size." dedim.

"Hyunjin'in ağzına peçete gelecek bence." dedi lisa.

"Minho'da yerinde durmuyor hemen zorbalık yaptığı kişiyi beceriyor." lisa fazla abartmıştı bu yüzden minho "Dimi ya neyse lisa hani sen şu rose'ye deliler gibi aşıktın n'oldu ona?"

LİSA

Minho cidden güzel koydu lafı.

"Artık onun evine gidip geleceğim." dedim.

"Neden sen onu mu becereceksin."

"Ne alaka be tayca öğretmek için."

"Tabii tabii dil konusundan falan."

"Ya şimdi yalan söylemeyim ona deliler gibi aşığım ama belli etmek istemiyorum hem sevgilisinden ayrılmış hemen benimle sevgili olmaz ki." dedim. Minho ne kadar beni düşürmeye çalışsada en sonunda zort oluyordu ama beni en iyi anlayan her zaman o oluyordu çünkü onunda ailesi benim ailem gibiydi oda babası tarafından sevilmiyordu.

"Off tamam ne aşkmış be yeter bıktım."

"Evet ya."

"Zaten zil çalmak üzere bu dersten sonra bir ders daha olsada gideriz evlerimize çünkü oda boş."

Evet çoğu derslerimiz boştu çünkü hocalarımızın çoğu sınav haftası bitince gelmemeye başlamıştı.

"Off keşke bu hocada gelmeseymiş yaa."

"Biliyorsun bu hoca hep geliyor bıktım."

Okula geleli 1-2 ay olmuştu ama ben sınıf değiştirdiğim için çoğu hocayı tanıyordum bu yüzden onlara hocalarla ilgili birkaç şey şöyledim. (Farkındayım zamanı çok hızlı geçirdim bide önceki bölümde birşey değiştirecem ama fic resmen minsung fici oldu ben chaelisaya geri doneyim.)

ROSE

İrene sabahtan beri peşimi bırakmıyordu önceki derste boş olduğu için arkadaşlarımla gezmeme resmen izin vermiyordu. Çıldıracaktım. Şimdide yanıma oturmuş bana yemek yedirmeye çalışıyordu.

"İstemiyorum sal ya."

"Hadi ama roseee abartıyorsun. Hem lisa ile aranızda ne var?"

Hiçbir şey yoktu aslında ama bu onu ilgilendirmezdi.

"Sanane git başımdan irene."

Bunu dedikten sonra lisa gelmişti.

"Çekilir misin? Yerime oturacam."

(Bu arada irene'i cok seviyorum hatta biasim ama aklima baska idol gelmedi o anda)

İrene çekilmişti sonunda beni rahat bırakabilecekti.

"Off geldiğin iyi oldu."

"Rose bu gün sizde kalsam olur mu?"

"Olur ama neden?"

"Aile sorunları."

"Ha tamam zaten bize gelecektin benden kıyafet falan veririm sana sorun yok yani."

"Teşekkür ederim."

Lisa çok güler yüzlü bir kızdı onun asla aile sorunları yaşıyacağı aklımın ucundan bile geçmezdi ama lisa gibi birçok arkadaşım olmuştu hemde orta okulda daha 6. sınıfken. Gerçekten bakmayacaksanız, onlara bağrıp, kızıp, dövecekseniz neden doğurdunuz ki? Anlamıyordum ama bunun gibi birşey yaşamadığım için şanslıydım ama çok eskiden yaşıyordum.

"Sen jisung ile minho'nun olayını duydun mu?"

"Hayır neymiş ki olay?"

"Bak şimdi jisung sana anlatmışmıdır bilmem ama minho jisung'a zorbalık yapıyordu ama minho jisung'a aşıktı en sonunda minho jisung'a aşık olduğunu söylemiş ve bunlsr tuvalette se-" bir anda minho lisa'nın ağzını kapatmıştı.

"Kimseye sötlemeyeceksin."

"Ama o jisung'un arkadaşı. Jisung ister istemez söyler ona."

"Off tamam tamam ben jisung'u becerdim rose ama jisung söylemeden kimseye söyleme tamam mı?"

"Tamam tamam."

Ve minho gitti.

"Off nasıl şak diye söyledi öyle."

"Arka sıradayım duyuyorum seni."

"Tamam sus."

Hoca gelmişti.

i hate him~chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin