{2} .. 𝙺𝚒𝚖 𝙳𝚘𝚔𝚓𝚊 (김독자) (𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 517)

45 2 0
                                    

𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻 516 𝓔𝓹𝓲𝓼𝓸𝓭𝓮 99 - 𝓣𝓱𝓮 𝓜𝓸𝓼𝓽 𝓐𝓷𝓬𝓲𝓮𝓷𝓽 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 (5)


- 𝐊𝐢𝐦 𝐃𝐨𝐤𝐣𝐚'𝐬 𝐏𝐎𝐕


𝑻𝒉𝒆  𝒔𝒖𝒃𝒘𝒂𝒚'𝒔  𝒅𝒐𝒐𝒓𝒔  𝒘𝒆𝒓𝒆  𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚  𝒄𝒍𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈;  𝘵𝘩𝘦  𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺  𝘰𝘧  𝘢  𝘯𝘦𝘸  𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥  𝘸𝘢𝘴  𝘴𝘵𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨  𝘸𝘪𝘵𝘩𝘪𝘯  𝘵𝘩𝘦  𝘯𝘰𝘪𝘴𝘺  𝘤𝘭𝘢𝘮𝘰𝘶𝘳  𝘰𝘧  𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳  𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘴.  𝘒𝘪𝘮  𝘋𝘰𝘬-𝘑𝘢  𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥  𝘪𝘯  𝘨𝘦𝘯𝘶𝘪𝘯𝘦  𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴,  𝘢𝘯𝘥  𝘵𝘩𝘦  𝘬𝘪𝘥𝘴  𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥  𝘵𝘰  𝘣𝘪𝘤𝘬𝘦𝘳  𝘢𝘸𝘢𝘺.  𝘈  𝘵𝘢𝘭𝘦  𝘰𝘧  𝘵𝘩𝘪𝘴  𝘯𝘦𝘸  𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥  𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥  𝘵𝘰  𝘧𝘭𝘰𝘸  𝘰𝘯.  𝘉𝘶𝘵  𝘵𝘩𝘦𝘯, 𝒋𝒖𝒔𝒕  𝒂𝒔  𝒕𝒉𝒆  𝒔𝒖𝒃𝒘𝒂𝒚'𝒔  𝒅𝒐𝒐𝒓𝒔  𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅, 𝘏𝘢𝘯  𝘚𝘶-𝘠𝘦𝘰𝘯𝘨  𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥  𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥  𝘩𝘦𝘳  𝘸𝘪𝘵𝘩  𝘢  𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺  𝘶𝘯𝘴𝘶𝘳𝘦,  𝘩𝘢𝘳𝘥-𝘵𝘰-𝘳𝘦𝘢𝘥  𝘧𝘢𝘤𝘦  𝘰𝘧  𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆  𝒕𝒉𝒂𝒕  𝒍𝒆𝒇𝒕  𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈  𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅.  𝘌𝘷𝘦𝘯  𝘠𝘶  𝘑𝘶𝘯𝘨-𝘏𝘺𝘦𝘰𝘬  𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥  𝘣𝘢𝘤𝘬,  𝘵𝘰𝘰.  𝑻𝒉𝒆  𝒐𝒏𝒍𝒚  𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏  𝒘𝒉𝒐  𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕  𝒘𝒂𝒔  𝑲𝒊𝒎  𝑫𝒐𝒌-𝑱𝒂 𝘏𝘢𝘯 𝘚𝘶-𝘠𝘦𝘰𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥  𝘠𝘶  𝘑𝘶𝘯𝘨-𝘏𝘺𝘦𝘰𝘬'𝘴  𝘨𝘢𝘻𝘦𝘴  𝘳𝘢𝘯  𝘪𝘯𝘵𝘰  𝘦𝘢𝘤𝘩  𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳,  𝘢𝘯𝘥  𝘵𝘩𝘦𝘺  𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯  𝘨𝘳𝘰𝘸𝘭𝘪𝘯𝘨  𝘢𝘵  𝘵𝘩𝘦  𝘴𝘢𝘮𝘦  𝘵𝘪𝘮𝘦.  "𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵?!" 

"𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘴𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘴𝘵𝘢....."  𝑨𝒏𝒅  𝒕𝒉𝒆𝒏,   𝒕𝒉𝒆  𝒅𝒐𝒐𝒓𝒔  𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅.   𝑻𝒉𝒆  𝒔𝒖𝒃𝒘𝒂𝒚  𝒃𝒆𝒈𝒂𝒏  𝒎𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈  𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏   𝒊𝒏  𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆.  𝑰𝒕  𝒘𝒂𝒔  𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈  𝒕𝒉𝒆  𝒔𝒕𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏  𝒕𝒉𝒂𝒕  𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆𝒅  𝒕𝒉𝒆  𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈  𝒐𝒇  𝒂  𝒏𝒆𝒘  𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚   𝒕𝒐   𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓   𝒕𝒉𝒆  𝒓𝒂𝒊𝒍𝒘𝒂𝒚  𝒐𝒇  𝒊𝒏𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒚.  𝘕𝘢𝘮𝘦𝘴  𝘸𝘳𝘪𝘵𝘵𝘦𝘯  𝘰𝘯  𝘵𝘩𝘦  𝘴𝘶𝘣𝘸𝘢𝘺  𝘮𝘢𝘱  𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯  𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨  𝘰𝘯𝘦  𝘣𝘺  𝘰𝘯𝘦.

𝘛𝘩𝘦  𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵  𝘰𝘧  𝘣𝘪𝘤𝘬𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨  𝘠𝘶  𝘑𝘶𝘯𝘨-𝘏𝘺𝘦𝘰𝘬  𝘢𝘯𝘥  𝘏𝘢𝘯  𝘚𝘶-𝘠𝘦𝘰𝘯𝘨  𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥  𝘣𝘦  𝒔𝒆𝒆𝒏  𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆. 𝘛𝘩𝘦𝘯,  𝘵𝘩𝘦  𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵  𝘰𝘧  𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺  𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨  𝘬𝘪𝘥𝘴 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨  𝘰𝘯𝘵𝘰  𝑲𝒊𝒎  𝑫𝒐𝒌-𝑱𝒂'𝒔  𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔,  𝘢𝘴  𝘸𝘦𝘭𝘭  𝘢𝘴  𝘠𝘶  𝘚𝘢𝘯𝘨-𝘈𝘩  𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨  𝘶𝘱  𝘪𝘯𝘵𝘰  𝘵𝘩𝘦  𝘴𝘬𝘺  𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦  𝘴𝘩𝘪𝘦𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨  𝘩𝘦𝘳  𝘦𝘺𝘦𝘴,  𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥  𝘣𝘦  𝒔𝒆𝒆𝒏, 𝒕𝒐𝒐

⸢𝑨𝒏𝒅  𝑰  𝒘𝒂𝒔  𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕𝒍𝒚  𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈  𝒂𝒕  𝒕𝒉𝒂𝒕  𝒔𝒄𝒆𝒏𝒆.⸥

⸥

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓕𝓪𝓿𝓸𝓻𝓲𝓽𝓮 𝓠𝓾𝓸𝓽𝓮𝓼 || 𝐎𝐑𝐕 ♥Where stories live. Discover now