Het Hoofdgerecht

308 4 0
                                    

Het hoofdgerecht is inmiddels gedaan hetgeen niet helemaal verliep, zoals zo veel avonden als we samen aan tafel zitten. Normaal spreken we de dag door, waarbij Casper meestal degene is die verteld wat er allemaal op zijn werk gebeurt is en ben ik degene die daarop reageert. Helaas heb ik nog steeds geen werk, dus mijn dag is vaak niet zo spannend als de zijne. Mijn dag slaan we daarom dan maar meestal over.

Dit keer echter wil Cas alles weten. Hij wil weten wat ik allemaal heb gedaan en wat er in me om ging toen ik deed alsof ik zijn verjaardag vergeten was. Als ik hem uiteindelijk vertel, dat ondanks mijn goed bedoelde plannen het toch niet helemaal goed voelde, helt hij naar me over en geeft me een liefdevolle kus op mijn lippen.

"Gelukkig maar, dan weet ik dat je er geen gewoonte van gaat maken"

Sensueel streelt hij met zijn duim over mijn onderlip. Ik zie aan de manier waarop hij me aankijkt dat er van alles door zijn hoofd gaat. Hij zegt echter niets. Als hij het niet wil vertellen, zal ik hem er ook niet naar vragen.

"Ik mistte je aandacht" fluistert hij dan eindelijk, iets wat me raakt. Cas is niet het type die snel zal zeggen wat hij echt voelt. Als hij dan weer langzaam met zijn duim over mijn lip streelt, open ik deze en zuig zijn vinger mijn mond in. Zijn ogen vernauwen zich tot spleetjes. Een zacht gekreun ontsnapt aan zijn lippen.

"Jeetje Shei, wat doe je me aan?"

Blozend vanwege de passie waarmee hij dit uitspreekt, sla ik mijn ogen neer. Voor de tweede keer deze avond raast mijn hart door mijn lijf en is hij de enige waar ik op dit moment naar verlang. Echter dit keer wil ik HEM bevredigen en ik weet al precies hoe.

"Help je me mee met de borden naar de keuken brengen?" Vraag ik hem en-passant. "Even Theo's desserts uit de koelkast pakken. Ben benieuwd wat voor een kunstwerk hij er van gemaakt heeft"

Zonder iets te zeggen loop Cas achter me aan de keuken in en zet de borden in de afwasmachine. Normaliter zou ik zoals beloofd het dessert uit de koeling pakken, maar met hetgeen ik momenteel in gedachte heb, kan dat maar beter even op zich laten wachten.

Als Casper het doekje pakt om het keukenblad schoon te maken, ga ik achter hem staan. Voorzichtig leg ik mijn handen op zijn middel en laat deze sensueel over zijn zwarte overhemd naar voren kruipen.

"Het spijt me echt schat" fluister ik net achter zijn oor en blaas sensueel over de zijkant van zijn gezicht. De haartjes op zijn huid staan onmiddellijk overeind. Zijn houding bevriest.

"Ik maak het goed met je, dat beloof ik"

Door mijn 12cm hoge hakken hoef ik niet veel moeite te doen om zijn nek te bedekken met liefdevolle kusjes, ik kan er makkelijk bij zo. Cas sluit zijn ogen en geniet. Zijn ademhaling versnelt zodra mijn vingers de knoopjes van zijn overhemd losmaken om vervolgens mijn handen over zijn naakte borst te laten gaan. Ik bijt zacht in zijn oorlelletje en fluister in zijn oor hoe zeer ik naar hem verlang. Als ik vervolgens zijn overhemd uit zijn broek trek en deze een paar seconden later op de grond laat vallen, slaakt hij een zucht van verlangen. Mijn zachte borsten druk ik sensueel tegen zijn rug, terwijl mijn vingertoppen tergend langzaam over zijn borst en buik kriebelen.

"Ik wil je Shei, hier op de aanrecht... nu! Fluistert hij kreunend "Verdomme, je weet toch altijd zo goed hoe je me op moet winden"

Als hij zich om wil draaien duw ik hem terug. "Nee! Even geduld hebben schat!" Spreek ik heb quasi vermanend toe.

Grinnikend volgt hij elke beweging die mijn handen maken om zijn, bij het diner weer aangetrokken jeans, los te friemelen. Als me dat eindelijk gelukt is, laat ik mijn tong langs zijn nek glijden om vervolgens tientallen kusjes op zijn rug te drukken totdat ik bij zijn billen ben aanbeland. Daar aangekomen zak ik op mijn knieën en trek langzaam zijn jeans en short naar beneden. Schoenen heeft hij niet maar aan, dus met gemak liggen ook deze kledingstukken op de keukenvloer.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 09, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De VerjaardagWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu