Ce este iubirea? Viața sau moarte, bine sau rau, sănătate sau viciu, iubirea te omoară pe dinăuntru sau te face sa infloresti? Cum putem sa aflam răspunsul la aceste întrebări? Cum ieșim din labirintul suferinței sau mai bine zis labirintul iubirii? Mulți spun ca iubirea este cea care îți da aripi, oxigenul fără de care nu poți găsi fericirea, dar suntem siguri ca fericirea este cu adevărat iubirea? A găsi persoana potrivită, ați găsi jumătatea, cum se zice este răspunsul sau a te găsi pe tine, a te cunoaște și a te accepta pe tine ca persoana.
El și ea, o poveste frumoasa, la cum o descriem, perfecta, o vila cu piscina, doi copiii, oare asta este perfecțiunea? Toți visam la o așa viața, fără probleme, dar nimeni nu se gândește ca aceasta e doar coperta, cuprinsul este mereu ascuns.
El și ea, ea dornica sa termine o facultate, sa ajungă în vârful piramidei, el un băiat rebel, părinții lui mai tot timpul plecați in căutarea banilor. Ea cuminte, părinții ei oferindu-i totul pe tava, fiind mereu alături de ea. El în anturaje periculoase. Ea inocenta. Așa începe totul, o poveste de așa zisa dragoste.
Oare este dragoste sau doar speranțe deșarte? Oare aflam răspunsul sau ne pierdem mai adânc în labirint? Prima și ultima iubire sau doar o dragoste puternica de moment?
Prima întâlnire, primele emoții, primele gânduri despre un viitor, râsete fără oprire, a doua întâlnire, primul sărut, sentimentele se conturează din ce în ce mai mult, iubire sau suferință?
Prima poveste, primul sărut, prima iubire, ultimul zâmbet, ultima scânteie. Un început de vis și un sfârșit dezastruos.
YOU ARE READING
Labirintul suferinței
RomanceIubire sau suferința?..dragoste sau ura?... labirintul suferinței sau al vieții?..