Satu hari....dia mengajak ku untuk membantunya yang terlalu sangap pada pagi hari ahad itu....aq takut Dan tidak tahu apa yng patut ku balas...tapi aq juga masa tu yg sudah sangap akan batang seseorang...tangan ku membalas on apabila diajak datang ke rumah ya...aq pun mulalah siap² untuk kerumahnya yang hanya sejauh 3000 kaki je dri rumah ku...tak jauh mana tpi boleh lah...HAHAHA dengn hati yang rasa bercampur baur...tapi nk buat mcm mana dah janji...so pergi jelah....dia mengambil ku di persimpangan yang agak jauh Dari runah ku...takut let kantoi dengan parents kan....dia mengambil dengn menaiki moto y...semat gak lah suami orang ni...btw umur dia bari 37 gitu muda lagi and hensem HAHAHA so cita rasa dia ni mcm budk sekrglah....tapi dia ni romantik...dia pakaikan helmet...dia bagi aq peluk dia masa bawak moto...mula² tkut tapi buang je rasa tkut...malu tu ..kalau tak buang tak merasa time tu HAHAHA...jadi dlm 5 minit mcm TU dh smpai rumh dia...tkde lah besar...tpi okeylah sebb muda lagikan...so masuk rumah dia borak² dekt ruang tamu dulu....dia ni rokok dgn vape ke pod ke semua dia bedal...so rumah dia bau mcm² HAHAHA tpi rumah dia bersih...sambil kitaorg borak dia bukak cerita bromance...so masa tu memang dah mula nk horny lah sebb uishh tngk aksi yang ermm membuatkan batang dlm seluar TU nak keluar je...and yah abg isz ni faham yang aq dh mula sanggap...dia pun merapatkan kedudukan disebelah lah...Dan dia Mula mencium bibirku...and yang bay mulut dia bau rokok campur perisa vape...nak cakp tk sedap...sedap je HAHAHA....di ruang tamu itu kami hanya berciuman di mulut sahaja sambil melayan cerita bromance tu...sehingga dia mula meramas punggung ku....
YOU ARE READING
Suami Orang Pemuas Nafsu
RandomBenda ni jadi sebb aq tengah serabut and teringin nak rasa benda baru so aq pon explore byk dekt apps sembang...