TW: Viiltely! Lue omalla vastuulla, en maksa teidän terapioita<3
Olimme istuneet studiolla jo ainakin neljä tuntia ja Ollia alkoi selvästikin jo väsyttämään. Hän makoili sohvalla ja näytti nukahtavan ihan juuri. "Aleksiiiii mennään jo" Olli marisi sohvalta. Olimme sopineet että Olli tulisi meille suoraan treeneistä "Odota teen vielä pari juttua tähän nii mennään sitten" Vastasin ja jatkoin töitäni. Tämä uusi biisi pitäisi saada valmiiksi mahdollisimman pian. Olimme kahdestaan studiolla sillä muut olivat jo lähteneet kotiin.
"Noniin Olli lähetään. Sain sen jutun valmiiksi." Sanoin mutta en saanut vastausta. Menin lähemmäs sohvaa ja huomasin Ollin nukahtaneen. On se söpö kun se nukkuu. Valitettavasti olen heikko joten joudun herättämään Ollin. Alkoin tökkimään Ollia mutta hän ei herännyt joten hain lasillisen kylmää vettä ja kaadoin ne Ollin korvaan. "Mitä vittua!" Olli huusi ja nousi istumaan. "Sori mut et herännyt muuten. Lähdetään nii pääset nukkuu mun sänkyyn." Sanoin ja laitoin vesilasin pöydälle. Olli nousi ylös ja lähti perässäni eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan.
Pääsimme autolle ja minä menin tällä kertaa kuskin paikalle sillä en luottanut Ollin ajotaitoon noin väsyneenä. Käynnistin auton ja lähdin ajamaan kotiini päin. Istuimme liikennevaloissa, kun tunsin Ollin käden reidelläni, hiukan liiankin lähellä kriittistä aluettani. "Olli Elias Matela, jos toi sun kätesi ei ala liikkuu takasin omalle puolellesi nii ollaan kohta ojassa." Sanoin ja pidin katseeni visusti tiessä. Olli ei kuitenkaan kehotuksestani huolimatta ottanut kättään pois, vaan piti vain kätensä reidelläni. Olkoot siinä jos Olli ei liikuta sitä yhtään ylemmäs.
Saavuimme eteiseeni. Otimme takkimme ja kenkämme pois ja Olli lähti valon nopeudella kohti makuuhuonetta. Kun saavuin huoneeni ovelle, Olli oli jo peiton alla silmät kiinni. Olin sulkemassa ovea ja menossa olohuoneeseen mutta "Ale älä mee. Voitko tulla mun viereen?" "Joo tottakai. Käyn vaan äkkiä sammuttelee valoja niin tuun sitten sun viereen." Vastasin ja lähdin sammuttamaan valot keittiöstä, olohuoneesta ja eteisestä, jonka jälkeen lähdin takaisin Ollin viereen.
Joelin nk.
Olin matkalla kaupasta kotiin koska kävin hakemassa minulle ja Julialle herkkuja, koska ajattelimme katsoa myöhemmin jonkun elokuvan.
Päästyäni kotiin en nähnyt Juliaa missään joten päätin soittaa hänelle. Hetken päästä huomasin, että hänen puhelimensa oli sohvalla. Vitun mahtavaa. Aloin tekemään ruokaa samalla kun odottelin Juliaa kotiin.
Time skip 4h.
Istuin sohvalla ja olin katsonut yhtä sarjaa jo neljä tuntia eikä Juliaa näkynyt vieläkään. Pian aloin kuulemaan avaimen kilinää ulko-oven suunnalta joten laitoin sarjan pauselle. Lähdin kävelemään kohti ulko-ovea jossa huomasin todella humalaisen Julian. "Miks olit juomassa?" Kysyin hiukan vihaisena. "No enkö ois muka saanut?" Julia vastasi tylysti ja käveli ohitseni olohuoneeseen. "Meillä piti olla leffailta" Vastasin hiukan vaisusti. "Ainiin anteeksi, Amanda kysy mua ja unohdin sen leffaillan. Sori oikeesti" Julia sanoi sammaltaen. "No ensi kerralla sitten" sanoin ja menin antamaan pusun tämän otsalle. "Voisitko sä rakas tuoda mulle lasin vettä?" "Joo tottakai" Vastasin ja lähdin hakemaan vettä. Vein veden Julialle ja lähdin makuuhuoneeseen. Heitin vaatteeni pyykkikoriin ja otin pyyhkeen lantiolleni. Lähdin suihkuun.
Ollin nk.
Kun heräsin, en tuntenut Aleksin lämpöä lähelläni. Etsin Aleksia kaikkialta mutta ei missään. Päätin soittaa Aleksille, mutta ennen sitä huomasin Aleksilta tulleen viestin. Aleksi kertoi viestissä heränneen ennen minua ja hän oli lähtenyt hakemaan aamupalaa alakerran kahvilasta. Jostain täysin tietämättömästä syystä minua alkoi ahdistamaan todella paljon ja yhtäkkiä halusin todella kovasti viillellä. Kukaan muu bändissämme ei tiedä viiltelystäni paitsi Niko. En ole halunnut aiheuttaa turhaa vaivaa ja Nikokin sai tietää vahingossa.
Kävelin vessaan, laitoin oven lukkoon ja etsin peilikaapista partaterän. Istuin pöntön kannen päälle ja nostin hihani ylös. Laiton terän kädelleni ja viilsin kaksi syvää haavaa. Sen jälkeen viilsin vielä muutaman kerran kunnes viiltoja oli loppujen lopuksi seitsemän. Annoin veren valua hetken aikaa. Se tunne oli jotenkin vapauttava. Minulla on ollut todella ikävä tätä tunnetta sillä en ole viillellyt moneen kuukauteen. Hetken päästä nousin kannen päältä ja laitoin käteni sekä terän juoksevan veden alle. Kun olin saanut veren tulon tyrehdytettyä, etsin Aleksin vessan kaapeista sideharson jonka jälkeen laitoin sen käteeni viiltojen päälle. Laitoin terän takaisin kaappiin ja menin olohuoneeseen katsomaan puhelintani. Aleksilta oli tullut viesti että hän olisi kohta täällä. Avasin television ja aloin katsomaan jotain lastenohjelmaa koska vittu miksi ei.
Olimme saaneet syötyä. Aleksi toi minulle leivän ja kahvin. Joel sanoi että he olisivat Julian kanssa tulossa käymään koska Julia kai haluaa tutustua meihin tai jotain. Aloimme Aleksin kanssa katsomaan jotain random sarjaa.
Time skip seuraava aamu:
Nousin ylös ja huomasin Aleksin olevan vielä nukkumassa. Kerrankin heräsin ennen häntä. Ajattelin yllättää hänet ja mennä tekemään hänelle ruokaa. Laitoin päälleni hupparin ja college housut jonka jälkeen lähsin keittiöön. Tein aika simppeliä ruokaa sillä en ole mikään huippukokki. Sanotaanko näin että meistä kahdesta Aleksi on se joka tekee meidän ruoat. Tein vain paistettuja kananmunia ja totta kai kahvia. Kun sain Aleksin munan lautaselle (A/n: Munaläppä lol), menin herättämään Aleksin. Menin istumaan sängyn reunalle ja aloin herättämään häntä, vaikka en toisaalta millään haluaisi. Hän on niin söpö kun hän nukkuu. Aloin pussailemaan Aleksin kasvoja. Hän ei avannut silmiään mutta huomasin hänen kasvoilleen nousevan pieni hymy. "Aleksi sun olisi aika herätä. Tein sulle aamupalaa." Sain vastaukseksi vain pientä murinaa mutta ei mennyt kauaakaan kun hän avasi silmänsä. Olin nousemassa mutta Aleksi otti minua kädestä kiinni ja veti minut takaisin. "Älä mene vielä" Hymähdin ja kömmin hänen halaukseen.
En ehtinyt olla siinä kauaakaan kun kuulin Aleksin mahan kurnivan. "Noniin mennääs syömään" Sanoin naurahtaen hiukan perään. Nousin sängystä ja vedin Aleksin mukanani. Lähdin taluttamaan tätä kohti keittiötä.
—————
Sanoja: 875
YOU ARE READING
Two sides of love (Oleksi)
RandomSisältää: boyxboy smut mielenterveysongelmia/itsetuhoisuutta päihteitä rajua kielenkäyttöä riitoja väkivaltaa alkoholia sekä muita päihteitä ->Jos noi asiat ahdistaa sua niin ole kiltti ja älä lue tätä sillä mulla ei oo rahaa tai aikaa maksaa ken...