Bölüm 38

290 12 2
                                    

Sabah suganın beni öpmesiyle uyandım.

Sg:günaydın güzelim

Yn: günaydın sevgilim

Kalkıp günlük rutin işlerimi hallettim. Daha sonra sugayla aşağı inip kahvaltı etmeye başladık.

Sg:güzelim ben kahvaltıdan sonra dışarı çıkıcam işim bir saat falan sürer

Yn:peki

Sg:ben gelince istersen dışarı çıkıp bişeyler yaparız

Yn:yok evde kalsak daha iyi

Sg:peki güzelim

Sugayla beraber kahvaltımızı yaptık. Daha sonra suga hazırlanıp evden çıktı. Bende film açıp izlemeye başladım.

SUGA'DAN
Yne evlenme teklifi edicem. bu yüzden üyelerle konuşup bir plan yapıcaz hep beraber rmin evinde buluşucaz.

Sonunda rmin evine geldim. Aşağı inip yürümeye başladım. Sonunda zile bastım.rm kapıyı açınca içeri girdim. Diğer üyelerde buradaydı.

Üyelerle birlikte konuşup bir plan yaptık her şey hazırdı.

YN'DEN
Film izlerken zil çalmaya başladı.gidip açtım.kargo gelmişti.

K:buyrun efendim

Yn: teşekkürler

Suganın diye düşünüp kargoyu aldım. Çıkıp odaya bıraktım tam o sırada telefonuma mesaj geldi. Telefonumu elime alıp kim olduğuna baktım. Suga mesaj atmıştı. Mesajı açıp okumaya başladım.

Sg"bebeğim eve bir kargo gelicek o senin için hazırlanmaya başla hazır olunca da kapının önündeki arabaya bin"

Yn"noluyor sevgilim"

Sg"sen hazırlan ve dediğimi yap"

Mesajı okuyup çıktım. Kargo paketini açtım. İçinde siyah bir elbise vardı. Çok güzel duruyordu

 Çok güzel duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbise bu)

Elbiseyi giydim ve hafif bir makyaj yapmaya başladım.

Sonunda hazırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda hazırım. Telefonumu aldım ve suganın dediğini yapıp evin önündeki arabaya bindim. Hava kararmak üzereydi ve dışarısı çok güzeldi.

YARIM SAAT SONRA
sonunda bir yerde durmuştuk. Aşağı indim. Burası çok güzeldi. Sahil kenarında bir yerdeydi.

Yavaşça etrafa bakarak yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yavaşça etrafa bakarak yürümeye başladım. Suganın orda beni beklediğini gördüm. Suganın yanına gittim.

Sg: bebeğim çok güzel olmuşsun

Yn:sende çok yakışıklı olmuşsun

Suga dudağımdan öptü.

Sg:gel hadi oturalım

Sugayla beraber oturduk.kafamı suganın omzuna koyup etrafı izlemeye başladım. O da kolunu belime sarmıştı.

Yn:suga burası çok güzel

Sg:beğenmene sevindim güzelim

Yn: teşekkür ederim sevgilim her şey için

Sg:rica ederim bebeğim üşüyor musun sen

Yn:biraz

Suga köşede duran ince battaniyeyi üstümüze sardı.

Sg:hadi yemek yiyelim sonra biraz yürürüz

Yn:peki

Sugayla beraber yemek yemeğe başladık. Burası gerçekten çok güzel olmuştu.

Yemeğimiz sonunda bitmişti sugayla beraber oturduğumuz yerden kalkıp yürümeye başladık.

Sg:yn seni ilk kaçırdığım zamanı hatırlıyor musun

Dedi gülerek bende cevap verdim hafifçe gülerek

Yn:evet hatırlıyorum defalarca kez kaçmaya çalışmıştım

Sg:ama kaçamamıştın

Dedi gülerek

Yn:yani napiyim ama camdan kaçmaya çalışırken düşüp ayağımı burkmuştum bahçe de koruma doluydu zaten

Dedim gülerek. Evet o zamanlar benim için kötü geçmişti ama şuan hiç olmadığım kadar mutluydum sugayı çok seviyorum.

Suga bir anda önümde diz çöktü. Cebinden yüzük kutusu çıkardı. Nasıl yani suga bana evlenme teklifi mi edicek.
Bunu beklemiyordum.

Sg:seni iyiki kaçırmışım, iyiki sana aşık olmuşum, seni çok seviyorum yn benimle evlenir misin?

Suganın bu yaptığı süpriz karşısında gözlerim dolmuştu.

Yn:EVET

suga hızlıca yüzüğü parmağıma taktı. Daha sonra dudağımdan öpüp bana sıkıca sarıldı.

Sg:seni çok seviyorum güzelim

Yn:bende seni aşkım

Sugayla biraz daha yürüyüp eve geri döndük. O kadar şey yaşandıktan sonra suganın bu süprizi beni çok mutlu etmişti.

Sg:yatalım mı artık bebeğim

Yn:olur yorucu bir akşamdı

Sg:evet

Sugayla beraber odaya çıkıp üstümüzü değiştirdik. Daha sonra yatağa yattık. Suga bana sıkıca sarıldı bende ona sarıldım.

Sg:iyi geceler bebeğim

Yn:iyi geceler sevgilim

İkimizde uyuduk.

**************

Bu bölümde bu kadardı oy verip yorum yapmayı unutmayın 💫

PSİKOPAT Mafya SugaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin