𝐁𝐑𝐔𝐓𝐀𝐋 𝐁𝐑𝐈𝐃𝐄 | 02

253 18 6
                                    

TARGET VOTE TU HANYA UNTUK MEMBERIKAN SAYA SEMANGAT YE SEMUA !
MAAF JIKA ADA TERSILAP APA - APA

MINTA MAAF ZAHIR DAN BATIN NAK DUIT RAYA BOLEH MINTA DEKAT AUTHOR DMIYYA !

SOCIAL MEDIA
IG : _mwqryn
TIKTOK : ffluqryn

" Anak Jamaluddina kenal semua orang , maklumlah dah habis sekolah. " . Datang pula seekor setan menyampuk.

Adam mula mengjongketkan keningnya.

" Mana Iyan ? " ujar Adam. Azrael hanya mengangkat bahunya.

Dont know. Manakala Zafran pula ke sebuah gerai lalu menghampiri mereka kembali. Sungguh sibuk melihat telefonnya sehingga tertawa sendiri.

" Best arh gelak gelak. Tengok awek dugem ke ? " tanpa menunggu balasan daripada rakannya , Azrael terus merampas telefonnya.

Video itu memaparkan gelagat Khayla dan Balqis. Termasuk adegan menyepak   Alpha. Sempat Zafran meminta orang di gerai sekeliling itu merakam dua orang gadis tadi.

" Fuh.. Ini bukan awek dugem.. Ini lagi ganas.. "

" Dia berani..sepak..Alpha... " jari telunjuknya menunjuk ke arah motosikal bercat putih itu.

" Apa kau cakap ni , Azrael ? " Adam tidak faham apa yang ditawakan oleh mereka.

" Nah.. " Azrael menayangkan video tersebut.

Adam mula tersenyum sendiri namun lama - lama senyuman manis itu berubah menjadi kelat.

" Delete. " intonasinya cukup dingin.

" Asal pulaa ? Aku nak tunjuk kat Adrian. "

" Tunjuk apa ? " Entah sejak bila Adrian muncul dibelakang mereka bertiga. Terus melatah seekor setan , Azrael.

" Eh mak ko jelangkung terkangkung dalam kubur.. "

" Aku ni Azrael tau , bukan kau. Aku je boleh geng dengan malaikat Izrail. Kau..Takbole.. So takpayah nak buat jumpscare sangat. Susah kalau nyawa aku hilang , aku tak kahwin lagi.. " Azrael memuncung. Taknak mati awal ,  nak ada bini dulu.

Adrian menjelingkan sahaja matanya keatas manakala Adam pula mencubit peha Zafran sambil berbisik.

Delete! Delete!

" Ha kau nak tunjuk apa tadi ? "

" Meh teng- "

" Jangan mengada Azrael Hareez , aku cucuk buntot kau nanti. " nadanya sedikit tegas. Matanya pula merenung tajam si Azrael.

" Jap.. " Azrael mencekup mulutnya sendiri. Matanya terkebil. Zafran pula mengeluh.

Apa lagi Azrael ni ? Aku dah penat kena cubit..

" Kau..kau nak..kau nak KHALWAT AKU ?! " suara Azrael separa jerit. Zafran ternganga , Adrian menepuk dahi dan Adam terkedu.

Allahuakbar!

" Khalwat apa bodoh ? Hmm liwat la liwat!! Ya Allah!! " tegur Zafran. Khalwat tu apebende? Liwat lee

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BRUTAL BRIDE | NEW VERS Where stories live. Discover now