1 ミ⁠●⁠﹏⁠☉⁠ミ

161 7 1
                                    

Mami já jdu ven s Kacchanem jo? Jasně ale zachvíli se vrať. Díky...

Kacchan co kdybychom natočili video na moji novou aplikaci. Ok a o čem? Mohl bych třeba něco postavit?. Nn mohl bys něco zazpívat? Dobrý nápad, ale co? Zazpívej to co si včera napsal. Ale to je kravina!. Není když to budeš doopravdy zpívat!. Ok tak já to zkusím. Díky podržím ti mobil, tak můžeš.
Dobře nádech výdech....

"Po dokončení videa"

Kacchan ty brečíš? Ne! Jenom to bylo dojemný a pěkný.. díky. Co budeme dělat teď? Můžeme si zahrát na babu nebo na vikingi. Ok tak si zahrajeme na vikingi a pak se podíváme na to video kolik lidí to už viděli ok? Ok.

"Po hraní"

Vyhrál jsem ty nerde! Haha. To nebylo fér! Bylo!.
Kolik má vůbec to video zhlédnutí? Nevím podíváme se "zapl mobil kde se podíval na video" má už 20k zhlédnutí. Kecáš ne? Ne podívej se. A jo wow a kolik to má srdíček? Má 17k. Hustý nerd nám vyrostl! Neříkej mi tak Kacchan! Drž hubu Deku!
Ugh sorry, já už budu muset jít zatím čau Kacchan.
Zdar Deku.

"Doma"

Mami natočil jsem video na jednu aplikaci instagram
A mám spoustu srdíček a zhlédnutí. Super ukážeš mi to? Jo jasně. Týjo máš 25k shlédnutí a 20k srdíček
Seš šikovnej. Fakt? Tolik před dvaceti minutami jsem tam měl jenom 20k zhlédnutí a 17k srdíček.
No jo jseš moje hvězda. Jj.

*Došli mu komentáře*

***
Super další video

***
Chci tě ještě slišet!

***
Ještě!

***
Pls ještě!

***
Úžasné 🤩

***
To jsi vymyslel ty?

***
Jseš pěknej ❤️🤩

***
Hot jak plot 🤩🤩

"A další"

Mami mě tady furt píšou že jsem skvělej. To je úžasné Izuku. Já vím a mám 28k sledujících.
Můžu si tě přidat? Ano.

"Takže můj další příběh, všimla jsem si že na wattpadu není skoro žádná kniha s tímto tématem a tak mě napadlo ji napsat pro ty kteří to hledají a neumí anglicky jako já. Předem se omlouvám za chyby  snad se vám to bude líbyt prosím komentáře a hvězdičky pomůže mi to k tomu jestli se vám to líbí. Díly budou krátké za co se vám omlouvám, ale tak uvidíme. Děkuji ❤️"

Zpěv-BKDK Kde žijí příběhy. Začni objevovat