3 ಠ⁠∀⁠ಠ

72 4 1
                                    

"V sídle"

Tak tohle je moje sídlo,já vím je nádherné, veliké a vybavené různými aktivity. Mám tu posilovnu, bazén, tenisový kurt, stolní tenis a tak různě. Paní máte nádherný dům prostě vše já tak závidím. Nemusíš pokud ti dovolí mamka tady u mě studovat. Asi jo myslím že tady o něho bude líp postaráno než u mě.
Ale no ták mami ty jseš taky boží!. Děkuji Izuku.
Můžete tady u mě přespat a zítra vás odvezu zpět.
Dobře děkujeme. Děkuji.

Cokoliv byste potřebovali tak mi řekněte. Děkujeme.
Chtěla bych na chvílí vaše syna můžu? Jo. Izuku pojď se mnou do nahrávacího studia. Dobře a co budem dělat? Chtěla bych abys zazpíval písničku co jsi dal na instagram. Dobře...................
Perfektní zítra ji dám jednomu pánovi kterej ji ohodnotí jo? Dále pokud tedy budeš u mě tak bychom jeli k jedné paní která by s tebou probrala hudební žánry a tak Jo? Jo bude to super. Teď si můžeš dělat co chceš klidně se tu porozhlédni a tak vše je tu přístupné. Děkuji vám za tak pěknou nabídku budu se snažit a učit. Dobře další týden si spolu popovídáme o tom co máš rád a o tvým životě jo? Ano. Super teď utíkej.

Takhle vypadá to sídlo (myslím tím vilu)

"Zítra"

Páni je to tu úžasné,nádherné prostě skvělé. Chci tu zůstat ale jen kvůli mé kariéře asi. Izuku pojď už na tebe čekáme. Dobře.

Oblékl jsem si oblečení které mi dala kiri na stolek. Prý je to poděkování za to že jsem její nabídku přijmul. Podíval jsem se do zrcadla, v zrcadle jsem vypadal jak nějaká celebrita která neche být viděna ostatními. Hned jsem si to oblečení zamiloval. Vyběhl jsem z pokoje rovnou k nim. Mladý chlapče jedl si? Omlouvám se Kiro ale já si chci udržet svoje tělo takže ne, chci mít břišáky a svaly abych konečně překonal kamaráda který se mi furt vysmívá že je silnější a tak. Pokud nebudeš jíst tak z tebe bude vychrtlina a tak nebudeš mít žádný svaly a břišáky. Dobře. Pokud budeš jíst tak ti klidně zařídím trenéra jo?.
Fakt? Tak jo budu se snažit co nejvíc mockrát děkuji!. Nemáš zač, jak se ti líbí oblečení?
Ihned jsem si ho zamiloval. Jsem ráda.

"Doma"

...........................................

Zpěv-BKDK Kde žijí příběhy. Začni objevovat