Okula başlamadan önce bi ara okula gelmiştik.Ben o zmn ilk Zeynepi gördüğümde resmen aşık oldum.ama yanına gidip konuşamadım.okul başladığı zmn çok fazla arkadaşım yoktu tek arkın,dilem,ceylini tanıyodum ama zamanla herkesle tanıştık.ben gidip arkına ben zeynepi seviyorum dedim ve herşeyo orda başladı.arkın tutamadı tabi gitti herkese söyled,.bende zeynepe açılmaya karar verdim gittim açıldım ama kabul etmedi.2 hafta okula geldik ve bunlar yaşandı.diğer sınıfa geçtiğimizde artık arkadaşım çoktu zeyneplede konuşuyodum.okulda başlarda çok bi sıkıntı yoktu ama zamanla benim zeynepi sevdiğim ortaya çıktı.ve kısa sürede herkes öğrendi.ben o zamanlar Zeynepi çok seviyodum oda beni seviyodu ama söylemiyodu.okula zeyneple rüzgar sevgili diye yayılınca herkes bizi konuşuyodu ve okulda bilmeyen yoktu.okulun ilk dönemi böyle geçti tabi ben zeynepe ne kadar yazsam da ne kadar onu sevdiğimi söylesemde o bana bşy söylemedi.
Okulun 2. dönemi hocalara benim zeyneple sevgili olmadığımı anlatmakla geçti tabi o sıralar dilemle arkınında adı çıkmıştı.dilem instagram biyosuna -Gel ki bi hayatım olsun "A"- yazmıştı ama arkın ona yüz vermeyip onu engellemişti wp ve insatadan.ben gene tabikide zeynepe açılmaya seni seviyorum demeye devam ediyodum ama o kabul etmiyodu çünkü ailevi sebepleri varmış ben bilmiyodum.okulda ve akşamları wp den zeyneple konuşa konuşa baya yakın olmuştuk.okulda yağızla ceylinin adı da geçiyodu arada ama azdı.bide azra diye bi kız vardı hiç sevmezdim onu full bana yavşardı,Zeynep bana o sıra söylemese bile azraya bana yavşıyo ve yakın diye sinir oluyomuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul AMA...
Jugendliteraturnormal olan bir okulun yazın çekilen aşk dizisine dönmesi