"kayboldum,sanırım"

95 9 26
                                    

Kookiem

Anne,ben indim şimdi yurda geçeceğim ama bu yollar çok karışık!

Mom

Kook!
Kocaman adam oldun,yolunu bulabilirsin!

Kookiem

Ya ne olurdu beni babam bıraksaydı?

  Mom

Jungkook,daha fazla üsteleme.
Yemek yapıyorum,yurda varınca yaz!

Kookiem

Peki anne.

...

Mırıldanarak telefonumdan konuma bakarak yürümeye devam ediyordum.

Uzun uğraşlar sonucu bulduğum yurdun önüne gelince derin bir nefes çekmiştim.

Tanrı aşkına burası neden bu kadar sessiz!?

Sonunda yurda adımımı atabilmiş ve ilk gördüğüm kişinin yanına gitmiştim.

"Pardon"

"Buyur?"

"Müdürün odası nerdeydi acaba?"

Beni uzunca süre süzmüş ve sonunda konuşabilmişti.

"2. Katta odası,zaten orda tek onun odası vardır ilk karşına çıkan işte"

"Peki,teşekkürler"

Gülümseyerek yanından ayrılmış ve bahsettiği kata gelmiştim.

Kapıya tıklattım ve bir kaç saniye ses gelmesini bekledim. Gel sesini duyduğumda içeriye adımlamış ve müdür olduğunu düşündüğüm kadının karşısına geçmiştim.

"Şey ben Jeon Jungkook,yurda kaydım var zaten odamı öğrenmek için gelmiştim."

"Ah,hoşgeldin yavrucum. Senin odan son katta yani 4. Kat al bakalım odanın anahtarını,oda arkadaşınla iyi geçin tamam mı?"

"Tamam,teşekkürler"

Garip bakışlarla odadan çıkmış ve merdivenlere yönelmiştim. Adımımı attığım an biri bana çarpmıştı ama tek bir şey demeden koşarak gitmişti.

Anlamsızca arkasından bakmayı kesip üst kata adımlamıştım. 35 numaralı kapının önünde durdum ve anahtarla açıp içeriye adımladım. Tam banyo olduğunu düşündüğüm kapının önünden geçerken biri hızla çıkmış ve ellerimi arkamda tutup yüz üstü duvara yaslamıştı.

"Yuh,ne oluyor?!"

"Sen kimsin lan!?"

"Bu yurtta bugün geldim,anlaşılan oda arkadaşıyız ama rica etsem bileğimi bırakır mısın? Suçlu gibi tuttun beni."

"Nerden bileceğim doğru söylediğini?!"

"Cebimde odanın anahtarı var"

Hiç düşünmeden elini arka cebime attığında gözlerim büyüdü. Anahtarı aldıktan sonra ellerimi bırakmıştı,kafamı kaldırıp yüzüne bakmıştım. Hala sert bakışlarıyla bana bakıyordu.

"Niye öyle bakıyorsun?"

"Şimdi bu odayı ikimiz paylaşacağızda ondan"

"Ne olmuş yani?"

"Tek kalmayı severim ufaklık"

"O zaman odanı değiştirebilirsin"

Yanından geçeceğim sırada kolumdan tuttu ve kendine çekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Country~ JmJkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin