Grimoire

9 0 0
                                    

Loona otworzyła portal za pomocą Grimoiru - księgi, którą blitzø wziął od Stolasa. Blitz, Moxxie oraz Millie właśnie przeszli przez portal.

-Uhu! Udało nam się wykonać kolejne zadanie!- Krzyknął Blitz.

-Haha!- Krzyknęła Millie.

-Tak!- Krzyknął radosny Moxxie.

-A w ogóle co robiliście?- Zapytała Loona.

-Dobrze, że pytasz Loonuś- Odpowiedział Blitz. -Mieliśmy zabić bardzo bogatego dupka który miał tyle hajsu, że będziemy bogaci!

-Chwila myślałam, że pieniądze żywych to nie ta sama waluta co ta w piekle- Oznajmiła Loona.

-Wiesz, można wymienić walutę żywych, na walutę piekielną- Powiedziała Millie.

-Dokładnie Millie!- Krzyknął Blitz. -Poza tym czy coś nas ominęło?

-Tak. Ten bogaty dupek do ciebie dzwonił i powiedział, że ma do ciebie prośbę- Odpowiedziała Loona.

-Jaką kurwa prośbę może mieć Stolas?- Zapytał Blitz.

-Nie mam pojęcia, sir. Może chce znowu cię o czymś poinformować- Odpowiedział Moxxie.

-Prędzej chce wyruchać moją dupę! Ale masz rację Mox. Co jest rzadkością- Powiedział Blitz biorąc telefon i idąc do swojego biura.

Blitz zadzwonił do Stolasa, lecz za drugim razem dopiero odebrał.

-Ooo cześć Blitzy! Wróciłeś ze zlecenia?- Zapytał Stolas.

-Ta, czego chcesz?- Spytał Blitz na pytanie Stolasa.

-Dobrze wiesz, że czasami politycy, albo osoby, które są powiązane z politykami mi przeszkadzają prawda?- Powiedział Stolas.

-Skąd ja mam to kurwa wiedzieć?!- Krzyknął Blitz.

-Mam dla ciebie prośbę... pomożesz mi z jednym dyrektorem ludzkiej szkoły i w zamian będziesz mógł zatrzymać księgę przez dwa miesiące, a ja jakoś wywinę od obowiązków, ale żeby jeszcze ją zatrzymać będzie musiała nastąpić noc pełna pasjonujących wrażeń- Oznajmił Stolas.

-Brzmi kuszącą, ale nie! Nie będę się z tobą ruchać ty napalono sowo!- Krzyknął Blitz.

-A więc przez dwa miesiące ja będę miał mój Grimoire, ponieważ przez to będziesz mieć karę, Blitzy- Powiedział Stolas.

-Jasna kurwa. Chce ci przypomnieć, że gdy ostatnim razem byliśmy twoją gwardią, to wyszło debilnie i cały Loo Loo Land został rozjebany!- Oznajmił Blitz.

-Rozumiem, ale to świat ludzi, wy już się wkręcaliście wśród ludzi hehe- Powiedział Stolas.

-Według ciebie jak mamy się przecisnąć przez całą bandę jebanych ludzi?!- Zapytał już mocno zdenerwowany Blitz.

-Hehe pamiętasz jak poszliśmy ratować Vie w Los Angeles? Zapytałeś się mnie wtedy czy mogę wam załatwić ludzki wygląd, a ja odpowiedziałem, że nie mogę bez Grimoiru. Akurat teraz będę go miał więc będę mógł je wam załatwić.- Odpowiedział spokojny Stolas

-Niby mi się to opłaci. Dobra zgoda.- Oznajmił Blitz.

-Słodko- Zaśmiał się Stolas.

Blitz się rozłączył i wyszedł z biura.

-M i M mamy zadanie od Stolasa!- Powiedział Blitz.

-Zadanie?- Zapytał Moxxie.

-Od księcia?- Dopytała Millie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Grimoire | One shotWhere stories live. Discover now