00.5

939 55 127
                                    

Japonya sokaktaki çöplerin arasına gizlenmiş onu izliyordu, doğru zamanı bekliyordu ve doğru zaman gelmiş gibi görünüyordu.

Japonya elindeki silah  Rusya'nın önüne çıktı
🇷🇺; HAH?!

🇯🇵; sessiz ol, yoksa ölürsün.

Japonya birden gözlerini ovuşturdu, karşısında doğunun koca ayısı vardı ve birazdan onu biricik aşkı için öldürecekti.

Kesinlikle aşkı için değerdi.

Japonya hemen Rusya'nın kafasına ateş eder, hızınıalamayıp 25 kez daha Rusya'ya ateş eder ve Rusya'nın kanları her yere sıçrar.

🇯🇵; HAAHHAHZHAHAHAHAHA

Japonya Rusya'nın kalan organlarını ayağı ile tekmeler, etrafta kimsenin olmadığını bildiği için iyice kahkağa atar. Ardından Japonya, Rusya'nın organlarını sürükleyerek çöpe atar, yerdeki kanları temizler ve üstündeki kanları da yanında taşıdığı ıslak mendil ile temizler.

🇯🇵; Huh, Rusya'nın şapkası kalmış

Japonya Rusya'dan kalan ve kanlar içinde olan, Rusya'ya babasından kalma şapkayı alıp takar.

🇯🇵; Koleksiyonum için harika:>...~

Japonya şapkayı çantasına koyar ve oradan sakin bir şekilde uzaklaşır

Aradan 1 hafta geçti, hemen hemen herkes ölmeye başlamıştı. Japonya, Türkiye ile en ufak diyalog kuran herkesi, ona sadece 2 saniyelik bakan herkesi ama herkesi öldürmeye başlamıştı.

Yine Japonya bir gün dışarıda gezerken bankta oturan Ameirka ve Türkiye'yi gördü, onları gizlice çimenlerde izlemeye karar verdi.

🇯🇵; Hugh?

Japonya 5 dkaika boyunca onları izledi fakat tek konuştukları şey Nato ve Avrupa Birliği ile ilgiliydi.

🇯🇵; Pfff sıkıcı,

20 dakika sonra Amerika ve Türkiye son zamanlarda birden ortadan kaybolan kişiler hakkında konuşmaya başladılar.

🇯🇵; huh?

🇹🇷; neden sevdiğim ve arkadaş olduğum herkes bi anda ortadan kaybolmaya başladı Amerika...öyle ki biricik sevgilim Yunanistan bile 4 haftadır ortalarda yok...

🇺🇸; Bilmiyorum... Hiç bir şey bilmiyorum... sevgilim Fransa kaç gündür ortalarda yok, babam Birleşik Krallık'ta hiç bir yerde yok... Yakında kardeşim Kanada'da bir anda ortadan kayboluczk diye endişeleniyorum ve... Ya yakında herkes ortadan kaybolursa??

Türkiye birden ağlamaya başladı

🇹🇷; Öyle söyleme! Yöle bir şey olmıycak! Yani olamaz... Değil mi?

Amerika ve Türkiye bir süre sessizleşti ve Japonya onları izlemye devam etti

🇹🇷; Neden bu dünya sevdikleirmi elimden alıyor... Neden? Geçen hafta Almanya'ya aşkımı itiraf etmiştim, fakat o günden beri ona ulaşmıyorum.

🇺🇸; Ben... I don't know...

🇹🇷;... Sarılsam bi şey olmaz değil mi Amerika?

🇺🇸; Yok hayır bir sakıncası olmaz, bu sıralar ihtiyacım var aslında.

Türkiye Amerika'ya sarılır ve Amerika'da ona karşılık verir.

🇯🇵 İçinden; hhhm...lanet.. lanet!!!

Türkiye ve Amerika biraz daha bu konu hakkında konuştuktan sonra Amerika işleri olduğunu, gitmesi gerektiğini söyler ve oradan ayrılır, Japonya'da onu takip eder.

🇺🇸 İçinden; artık bi anlamı yok gibi, öyle ki düşmanlarım Çin ve Rusya bile ortada yok.

Amerika bunları düşündükten sonra yoluna devam etti ve Japonya bi anda arkadan gelip Amerika'nın karnına bıçak sapladı.

🇺🇸;AAAA!!!!...

Japonya bu sefer sadece bıçağı sağlayıp Amerika'nın karşısına geçti

🇯🇵; Senin gibi dünyadaki tüm ülkeleri sömürmekten zevk alan bir ülkeyi hiç bu kadar mutsuz görmemiştim?

🇺🇸; ...Sen.

🇯🇵; Evet, her şeyi ben yaptım. Herkesi ben öldürdim Amerika-san

🇺🇸;....

Amerika sessizleşti

🇺🇸; Ama.. neden?.

🇯🇵; Bilirsin

Japonya elindeki bıçağı baş parmağı ile biraz döndürdü ve kıkırdadı

🇯🇵; Bazen sevdikleriniz için bir çok şeyi feda etmek gerekir

🇺🇸; Ama bazen diğer insanlarda biraz merhamet etmek gerekir.

🇯🇵; Şu işe bak! Senin ağızından hiç böyle sözler çıkar mıydı?

Japonya bıçağı Amerika'nın karnından çıkarır

🇺🇸; AAAAA!!!!!

🇯🇵; fazla bağırmazsan iyi ederisn

🇺🇸; Öldür beni ne bekliyorsun! Acı çekmemden iyidir...

🇯🇵; Kan kaybından yine ölüceksin, sadece biraz acı çekiceksin o kadar.

🇺🇸; You... You really benden daha acımasızsın Japan.

🇯🇵; Sende Türkiye'ye aşık olsaydın beni anlardın Amerika-san...

Japonya Amerika ile daha falza uğraşmak istemiyordu, bu yüzden cebindeki tabancayı alıp Amerika'ya 6 kez ateş etti, ölüğünden emin olduktan sonra cesedini çöpe attı ve yerdeki kanları temizledi. Ardından Japonya Türkiye'nin evine doğru yol aldı.

Yandere Ship /Japonya X TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin