-A nevem Kate egy 17 éves gimis lány. A Legjobb barátnőm Bell. Aki együtt van a bátyámmal Josh-al. Josh 18 éves és egy ideje vele lakom. Amióta anya összeveszett apával és apa megverte úgy hogy anya később öngyilkos lett. Már csak Josh és Bell van nekem apropó Josh idióta haverja aki folyton szekál. És éljen hétfő van kora reggel Josh ébreszt.- Kelj fel és készülj össze ne hogy elkéssünk. -Neked is jó reggelt bátyus jót aludtam, te? Én is jól morcos húgicám.-Ne hívj így kérlek ,köszi!Na most pedig hagyj öltözni barna hajam van ami a vállam alá ér egy picit. Barna szemeim,eléggé vékony vagyok sokat futok estefelé.Ma reggel felkötöttem a hajam és egy kék pólót húztam fel egy leggings-el és egy fekete bőr kabáttal ami mellé sport cipőt húztam.Kész vagyok mentem le mire Josh így szólt-Akkor induljunk!Beértünk a suliba ahol megpillantottam a barátnőm. -Szia Kate! -Szia Bell! Itt vannak már az idióták?-Igen most érkeztek.-Éljen! mondtam cseppet sem lelkesen. -Szia drágám! szólított meg Luke-Szia idióta! Rossz helyre jöttél itt nincsenek a pláza cicáid.-Nem is őket kerestem drágám.-Na itt már tényleg kiborultam engem ez ne drágámozon le, mit képzel magáról!Besétáltunk a termünkbe a nap további része jó volt kivéve az utolsó órát mert a bátyámékkal volt és Luke Josh legjobb barátja egy osztályba járnak szóval nagy szerencsémre a drága Luke-ot a tanár mellém ültette aki a kezét a combomra tette én pedig próbáltam róla leszedni de nem bírtam annyira feldűhítet hogy szétrobbantam már szinte.De szerencsémre megszólalt a csengő és elhúzhattam onnan.Bell is látta a történteket szóval gyors utánam jött.-Jól vagy?kérdezte-Nem,mit gondol már,mindjárt felrobbanok! Hazamentünk ahol a bátyám bejelentette hogy mivel a héten szünet lesz átjönnek a barátai és persze az imádott Luke is.De kitaláltam valamit ma is felelsz vagy mersz lesz és durván játszuk úgy hogy már nagyon vártam kicsíptem magam mert ez a terv nagyon jó lesz.Egy fekete csípkés blúzt vettem fel egy sima nadrággal és egy magassarkúval és Bellel kisminkeltük egymást.Eljött az este és elkezdtünk játszani mikor aztán én jöttem. Luke felelsz vagy mersz?-Merek mondta.-Akkor csókolj meg!Luke meglepődötten bámult és tudta hogy már félig részeg vagyok. De amit válaszolt az meglepett.-Kate nem mert én úgy akarlak hogy te is akard! Na én ezt már nem értem eddig ezért esedezik most meg mégsem? Ez mit jelentsen de aztán válaszoltam neki. Én most akarom Luke!- Én viszont nem most!-Chh ez tényleg megőrít!-Húgi van még valami egy hír.-Mi az? kérdeztem.-A fiúk ide költöznek.-Mi??Néztem tátott szájjal ez most komoly???
Sziasztok! Bocsi a hibákért ez lenne az első rész.Köszi hogy elolvastad igyekszem a másik részt is kirakni minél előbb addig is puszi!
YOU ARE READING
Ellened
RomanceKate próbál kiigazodni Luke-on aki örűletbe kergeti a lányt.Vajon mi lesz Luke és Kate sorsa?