Na ďalší deň
Prišli sme do kuchyne na raňajky a mama nikde potom som si všimla že tu není ani otec. Strašne som spanikárila, vôbec som nevedela čo robiť.
Napadlo ma že pôjdem ku sullyovcom aby nám pomohli ich nájsť. Rýchlo som nasadla na svojho ikrana ktorého som vám ešte nepredstavila volá sa Aryx.
Nešla som s Avy lebo stále spala.
Keď som prišla na miesto rýchlo som bežala za Neytiri,, Ahoj, prosím pomôž mi moja mama ani otec niesu doma a veľmi sa o nich bojím pomôžeš mi prosím ich najsť?" Povedala som so slzami na krajičkoch.
,, Jasne zavolám všetkých " povedala Neytiri.
Čakali sme asi pol hodinu na Lo'aka.
Už konečne prišiel.
Nasadla som na Aryx a letela som aj s ostatnými.Po chvíľke som sa rozhodla niečo spýtať Lo'aka.
,,Čo si tak dlho robil?"spýtala som sa.
Pohľad Lo'aka
,,Upratoval som." Povedal som čo najrýchlejšie.,,Ty si UPRATOVAL?" Tria sa na mňa ešte nikdy nepozrela.
A do riti pozná ma čo mám povedať keď sa mi nechcelo vstávať? A navyše pozerá sa na mňa tak že keby pohľad vraždil som mŕtvy aspoň 3 krát
Pohľad Trii
Tak ak on upratoval tak ja asi spadnem z Aryx,,Počúvaj ma priznaj sa že sa ti nechcelo vstávať ." Povedala som strašne nahlas.
,, No,áno " videla som na ňom že ho to dosť mrzelo no stále som bola nahnevaná
A ešte k tomu tam prišiel Neteyam
,,Kde je Avy?"Bože, na dnes už asi stačí.
Prišli sme ku nám a všetci začali hľadať. Po hodine niekto zkríkol ,,Ma eywa." Áno, bol to Lo'ak
Rýchlo tam nabehli všetci .
A toto sa stať nemalo.
,,Moji rodičia sú m-m-rtvy?"povedala som a určite v mojom hlase bolo počuť strach.,,Je mi to ľúto"povedal Lo'ak.
Bolo vidno že aj neytiri bolo smutno lebo to boli jej najlepší priatelia.Rýchlo som prišla do lo'akoveho naručia.