''duydun mu beni Loid?''
''evet ba-''
''baban değilim bana bi daha baba deme''
Loid çok üzülmüştü ama artık annesinde kalacağı için mutluydu.Sadece 1 gün daha babasında kalacaktı.
''özür dilerim Orris abi''
''aferim şimdi siktir git burdan''
''peki''
Annesi kapıya gelmişti.Oğlunu ağlar vaziyette gördüğü için sinirlenmişti normal olarak.
''Bebeğim noldu sana?''
''Orris bana si-''
''Hayır bebeğim o sözü söyleme''
''Ama bana öyle dedi''
''Son 1 gün bebeğim dayan yarın gelip seni alacağım.Birde unutmadan bebeğim al bu tableti Orris'den gizli tut ne zaman o evden ayrılmak istersen burdan beni ara''
''Peki anne''
Loid annesine çok düşkündü.Eğer biri ona bişey yaparsa o kişiyi öldürürdü.Loid tableti tişörtü'nün içine sakladı.
''ne aldın o orospudan''
''Ona öyle söyleme!''
''NE YAPARSIN LAN BENİ Mİ DÖVERSİN OROSPU ÇOCUĞU!''
''hayır.Ben gidiyorum''
''siktir git''
Loid ağlamamak için kendini aşırı zor tutuyodu neredeyse gözleri yerinden çıkacaktı.Hemen odasına kaçtı ve tabletinden annesinin onun için yüklediği filmleri seyretmeye başladı.Tam en heyecanlı yerinde Orris'in ve onun yeni sevgilisinin odasından garip sesler geldiğini fark etti.
Loris'den
iş yerinde otururken oğluma verdiğim tabletten aramalar olduğunu gördüm ve hemen açtım
''Loid sen misin bebeğim?''
''Evet anne beni burdan kurtar''
''Hemen bebeğim''
ayağa kalktım
''HERKES HAZIRLANSIN OĞLUMU O EVDEN KURTARMAYA GİDİYORUZ''
dedim ve silahlarımın olduğu bel kemerini taktım.Saçlarımı at kuyruğu yaptım.
''Nereye gidiyoruz Bayan Loris?''
''Oğlumu kurtarmaya, yürüyün''
herkes silahlarını almıştı.Yola çıktık ve oğlumun tutulduğu eve geldik.
''AÇIN KAPIYI POLİS!''
''3 SANİYE İÇİNDE AÇMAZSANIZ KIRARIZ!!''
''orospu karı sen mi geldin?''
''3 SANİYEN VAR ORRİS''
''açmıyorum''
herkes onayımı bekliyordu göz kırptım ve bi anda kapıyı kırdılar Orris beni gördüğüne şaşırmış olamlı ki kollarını iki yana açarak
''Lan onlar kim?''
birden herkes silahlarını doğrulttu ve kollarını kaldırmasını aksi takdirde onu öldürüceğimi söylediler.Orris
''oğlunu almaya mı geldin?''
''GİRİN İÇERİ LOİD'İ BULUN!''
746 kişilik ekibim içeri girdiler ve oğlumu bulup bana getirdiler.Orris birden cebinden bıçak çıkarıp oğlumu esir aldı.
''gidin yoksa keserim''
tetiğimi çaktırmadan çektim ve ekibime bir kaş haraketi yaptım ve adamın elinden oğlumu sağ sağlim aldılar.
''Loid bebeğim arabaya bin tamam mı?''
''Tamam annecim''
adamın yeni sevgilisi bana bıçak doğrulttu ve
''eğer kocama zarar gelirse seni deşerim''
''öyle mi''
silahımı kocasına doğrulttum ve onu kalbinden vurdum.Karısı öylece kalmış bir şekilde bana bakıyordu.
''DEŞ HADİ NE DURUYORSUN ORADA GELDE DEŞ!!''
''MANYAK MISIN SEN?.NE CÜRRETLE YAPARSIN BUNU,NE HADDİNE?''
''YETKİM VAR TATLIM BEN BU ÜLKENİN YETKİLİ BAŞ KOMİSERİYİM''
''SEN KOCAMI ÖLDÜRDÜN''
kadın üstüme koşmaya başladı ne birden karnına güçlü bir tekme geçirdim.Kadın tekmenin şokuyla yere yığıldı ve diğer polisler onu yakalayıp arabaya bindirdiler Orris ölmüştü onu umursamadan yanından geçip gittim.
''Anne!!''
oğlum öyle güçlü sarılmıştı ki,buz gibi olan kalbim birden yanan devasa ormanlar gibi ısınmıştı.Hemen yanağını öpüp kucağıma oturttum ve polis karakoluna gitmek üzere yola çıktık.
BAYAN LORİS SANA AŞIĞIM BE KADIN!!
YOU ARE READING
Bayan Loris
FanfictionLoid 4 yaşında bir çocukken anne ve babasının boşanması üzerine yıllarca babası tarafından zorbalığa mağruz kalarak büyütülmüştür (bababısa gittiği zamanlarda)