Capitolul 7

30 2 0
                                    

Odata ajunsa la scoala , Niki nici nu intra bine in clasa si isi striga cele mai bune prietene pentru a le cere sfaturi .
-Fetelor am nevoie de ajutorul vostru ! Nu stiu ce sa fac sa plec cu parintii sau sa ramna aici in romania , singura acasa timp de o saptamana .?
In acelasi timp , pe hol era David si Jack . Ei ascultau ce vorbea Niki cu prietenele ei , dar nimeni nu observa ca ei erau acolo .
- Sunt atat de confuza , spune Niki cu lacrimi in ochi ! Ce sa fac..?
In acel moment m-am simtit libera . In timp ce lacrimile fierbinti se plimbau pe obrajii mei rosii , ma simteam foarte bine . A fost un sentiment ciudat pe care nu il voi uita .
Prietenele mele se uita cu un zambet ironic una la alta si imi spun.:
- Niki termina cu teatrul , nu fi nebuna si dute cu parinti tai in Londra ! Da-i in colo de .... !!
Nu am lasat-o sa continue din 2 motive :
1. Avea dreptate in fiecare cuvant .
2. Baieti viselor mele erau chiar in spate .
M-am gandit bine 3 secunde , iar apoi mi-am dat seama ca baietii mei ascultau cuvant cu cuvant . Atunci le-am zis prietenelor mele da , voi merge in Londra cu parintii mei . Atunci ele m-au luat in brate si m-au intrebat cu zambetul pe buze :
- Chiar o sa pleci sau ai spus doar asa ca sunt stii tu cine in spate ?!
- Da chiar voi pleca !!
In acel moment am simtit caldura prieteneor mele care abia atunci si-au dat seama ca eu voi mai sta 2 zile in Romania . Impreuna am decis sa sarbatorim in acele 2 zile cum se cuvine . Si cand sa ne bucuram si noi putin suna soneria . Orele au trecut foarte greu dar a fost chiar dragut sa stiu ca David si Jack vor suferi o saptamana fara mine cum am suferit eu dupa ei mult timp .
Cand s-au terminat orele , Jack m-a chemat undeva mai linistit si m-a intrebat :
-Vrei sa mergem la un film sau ceva de genul ?
Se vedea ca ii e rusine ! Din acest motiv am spus NU ! Stiu ca trebuia sa spun da , dar nu am putut . Gandul ca m-a invitat doar pentru ca peste 2 zile voi pleca nu m-a lasat sa ii spun DA . Cred ca acum se simte cum m-am simtit eu mereu . Dar o merita !!
Seara , acasa ma uitam la un film si ma gandeam cum era daca acum eram cu el . Cred ca era perfect dar asta el .. Nu mai conteaza !! Si cand am inceput sa fiu atenta la film si sa nu ma mai gandesc la nimic , fix atunci ma suna cineva pe skipe . Oare cine ? Era el , Jack m-a suna oe skipe la ora asta ? La ora 00 .. credeam ca l-am umilit destul la scoala , dar se pare ca nu !! Si la asta ma gandeam , dar i-am raspuns fara nici un gand . Si vorbeam cu el si tremuram si nu stiam ce sa spun .
Atunci el a pornit subiectul si surpriza , a pus un film cu anaconda . El stie ca mie imi e frica de serpi , dar cred ca asta era si intentia . Si a dat si camera pentru mine , iar el nu face asta niciodata. Imi era somn dar nu am adormit . La un moment dat conversati s-a terminat cu cuvintele magice : si eu .! Dar nu e ce credeti voi , era vorba de :
-mi-e somn ! Mai vorbim maine .
- ok si mie ..! Ceauu
Si am adormit fara nici un gand . Spre mirarea mea nu m-am gandit la nimic ! Nu am mai dormit asa bine de mult :)

Prinsa intre 2 iubiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum