- Ugh - jęknęłam zawiedziona i złapałam zmarnowaną książkę.
Pierwsza część Zmierzchu nie zasługuje by dłużej leżeć w moim pokoju.
Skorzystałam z okazji że moje okno jest otwarte na rozcierz zamachnęłam się i rzuciłam. Usłyszałam głośny chuk.
No tak to moje szczęście, trafiłam w samochód.
Nagle usłyszałam kroki na schodach a potem moje drzwi bezceremonialnie się otworzyły. Co z tego że teraz nie robiłam nic podejrzanego. Mój instynkt antyrodzicielski się włączył i szybko złapałam za laptopa.- Margo! - niska brunetka rozejrzała się podejrzliwie - Co to był za chuk?!
Ociągając się wyjrzałam zza laptopa.
- A skąd ja mam wiedzieć? Pewnie znowu dzieciaki z sąsiedztwa przeżuciły piłke - wzruszyłam ramionami, a mama popatrzyła podejrzliwie, mruknęła coś pod nosem i wyszła.I tak się w końcu dowie. Nie usunęłam narzędzia zbrodni.
Odsunełam laptopa i poddałam się swojemu zawiedzieniu książkom.
To wszystko nie tak! Przecież tak się nie dzieje! Nie ma na świecie idealnych złych chłopców!
Nie wierzę, że cicha dziewczyna, przeciętnej urody idzie do szkoły, a tam od razu przystojny, zabawny, zainteresowany, wolny chłopak w dodatku wampir albo wilkołak. Pfh szkoda że nie ośmiornica.
Przecież to już oklepane, to nierealne tak w życiu się nie dzieje. Skąd ludzie biorą takie historie?
Czy poprostu Margo Wilson jest przegrywem życia?
Nikt nie poznaje się w romantycznej scenerii zakochując się od pierwszego wejrzenia. Ludzie wcale nie są wyrozumiali, nie doceniają innych ludzi. W rzeczywistości w szkole nikt cię nie zauważa, każdy ma wylane.
Świat jest zbudowany z miliona przypadków, a jednym z nich są źli chłopcy. Mnóstwo takich samych książek dla nastolatków, takich samych ludzi, takich samych stereotypów, dziwne wattpadowe historie, dziwni ludzie próbujący się upodobnić do tych postaci i jeszcze dziwniejsi ludzie wierzący że tacy ludzie naprawdę istnieją.
Nawet jeśli tacy ludzie są, skrywają się tylko pod sztywną maską zła. Na świecie nie ma typowych złych chłopców chyba że są z innej planety.
Źli chłopcy mogą być najwyżej z Marsa.Hejka!!
Witam w mojej pierwszej wattpadowej książce. Uprzedzam że będzie nieudolnie, śmieszne i mega cringowo. Mogę zapewnić solidną dawkę odmurzdżemia.
CZYTASZ
Bad boys from Mars
RomanceŹli chłopcy są z Marsa Bo przecież nasza kochana Ziemia nie spłodziłaby takich ludzi. Okładka ~ @red_glasses_