Birgün okula gitmek için yola çıktım. Okula varmama bir 10-15 dakika kala önümde kalan simitçiye uğradım. Sabah kahvaltısı yapmamıştım, çünkü sabah kalktığımda neredeyse okula gitme vaktim gelmişti. Simitçi bir tane simit bir tanede okulda yemem için poğaça aldım, yürümeye başladım okula giderken simiti yemeye başlamıştım bile, telefona bakarken bir anda bir bildirim geldi, dinlediğin müzik gruplarından yeni poster yayınlanmıştı,çok heyecanlıydım çünkü kaç gündür bunu bekliyordum, bir yandan simiti yiyor, bir yandan da poster "nerede satılıyor"diye araştırma yapıyordum. Simitimin son ıssırığınıda ağzıma attım saate baktım, ve kafamı kaldırdım okula varmıştım, hemen telefonu çantama koydum, içeriye girdim en sevdiğim öğretmen ilk dersimiz deydi oyüzden mutlu bir biçimde yerime oturdum. Sosyal biri değildim yüzden sınıftaki kişilerin arasından hiç arkadaşım yoktu. Sınıftaki kişiler dinlediğim müzik gruplarını kötülüyor, olmayacak kelimeler kuruyorlardı, sınıftaki kimse tarzıma hiç uymuyordu. Belkide sınıfın hepsi benden nefret ediyordu. Bunları düşünene kadar zaman geçmişti öğretmen içeri girdi. Herkes ayağa kalktı. Öğretmen'in yanına gittim. "Öğretmenler gününüz kutlu olsun ebrar hocam " dedim. Öğretmenim gülümseyerek "teşekkür ederim yağmur "ifadesiyle yerime oturmamı söyledi. Hemen yerime geçtim.Derse başladık sınavlar yaklaşıyordu gün geçtikçe daha,daha yakınlaşıyordu. Ben ise dersi dinlememle kalıyordum, tabi dersi dinlersem. Sadece ebrar hocanın dersini dinliyorum evet doğru bildiniz eve gidince hiç çalışmıyorum. Derse odaklanmak benim için çok zor dersi anlamak isterken birden bire dikkat bozukluğum beni ele geçiriyor. Neyse. Birden bire dersi dinlerken zil çaldı, telefonumu aldım ve dışarıya çıktım, dışarıdan bir banka oturdum. Sanırım anlamışsınızdır, benim okulda hiç arkadaşım yok. Sadece sanal arkadaşım larım var. Onlarda;pinterest,instagram gibi uygulamalardan. Ama gerçekten ailenin anlamdığı yüzyüze olduğun arkadaşının bile anlamadığı şeyleri sanal arkadaşlarım anlıyor. Tabi bazıları.telefonumu elime aldım telefonuma derste bir bildirim gelmişti. Bu sanal arkadaşlarımdan Nur'du moreli çok bozuktu. Ne olduğunu sordum. Beni birden bire terslemeye başladı, ben sinirlenerek ;" sanki ne yaptıysa ben yaptım bana boş boş bağırmayı kes artık"ifadesini verdim. Arkadaşım görüldü attı, ben görüldü kelimesini görünce delirdim görüldü atmasına neden olan hiç birşey yoktu. Telefonu kapattım sinirden ağlayamıyordum. Zatende çok ağlayan biri değilim. Zil çaldı. İçeriye girdim ardından zaman çok hızlı geçti 4 ders'in ardından öğle Tenefüs olmuştu. Öğle tenefüsü 1 saatti istediğim şeyi yapabilirdim fakat,sıkıcı geçtiğini söyleyebilirim, ama kanıtlayamam. Telefonumu elime aldım. Tahmin etmemiştim engel yemiştim. Aslında engel yiyecek hiç bir şey yoktu. Tek suç ondaydı.önüme biri geldi. Dinlediğim müzik gruplarından fav grubumu sordu. Bende hemen"straykids"cevabını verdim. Bana ;"Aa"seni biriyle tanıştıracağım gel dedi. Bende şaşırarak gitmeye başladım. Beni fav grubu straykids olan kişi'ye götürdü. Arkadaş olmak istediğini söyledi. Bende "tamam peki"dedim.adı asya'ydı her şeyimiz uyuşuyordu.zil çaldı. Kız bana numarasını verdi. Son derse girdik. Ders bitti. Çantamı aldım. Sabah okula giderken, aldığım poğaçayı unutmuştum giderken onu yiyerek gittim. Telefona baktım. Sevdiğim şimdiki fav grubu olan TXT yayın açmıştı. Direk atladım.Soobin adlı üye canlı açmıştı. Soobin'i izleyerek gittim. Eve geldim. Canlı yayını bitmişti. Üstümü değiştirdim. Yemek yedim. Saat akşam 7 gibi şarkı dinledim. Saat 9 gibi yatmaya gittim. Şarkı açtım " case 143" dinlemesi çok hoştu. O anda uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Mavisi
ChickLit2 arkadaşın birbirinden ve gökyüzünden başka kimse olmaması yoldaş arkadaşlıkları Asya-yağmur