Sabah saat 6 gibi kalktım ne olduunu anlamadım, garipsin eşler geliyordu hemen yataktan sıçradım yatağımın altında benimle saklanbaç oynayan terliğini yiğidim ve kapıyı açtım. Evde kimse yoktu ama tencere vurma sesi geliyordu. Mutfağın kapısına yaklaştım, garip sesler yükseldi. Kapıyı açtım. Gözlerim bana yalan söylüyordu yalan şaka dimi?! Sesler mutfaktan gelsede mutfalta biri yoktu biran kulaklarımı kapattım sadece kapattım.. Ama nasıll?? Annemler neredeydi, telefonumu aldım rehberime girdim annemi arayacaktım sesler kesilmişti rehberime annemi yazdıüımda tek dediği şey;"malesef öyle biri rehberimiz de bulamadık"dı.şaşırdım ne oldupunu anlamamıştım evet. Balkona çıktım, yola bakmak üzere giderken yolda bir tane dahi araba görmedim, tabi azda olsa mantıklıydı bir yandan olmayada bilirdi? Aman neyse boşverin, evden çıktım.okula doğru gittim, yolda biri bile yoktu?. Okula vardım. İçeri girdim ama kimse yoktu?. Belkide evet yoktu. Buna bir çözümüm yok, "lafımdaaa" çok korkmuştum kulaklığımı aldım yatağıma girdim ve başka birşey yapmafım yemek yedim yattım, Yemek yedim yattım çok korkuyordum hiç birşey anlamadan yattım. Şakaydı evet şakaydı. Dur bir dakika! Uyanmamımı bekliyorsun sen? Puahahaha çok aksiyon filmi izlemişsin. Galiba boyutlarda sıkıştım ciddi anlamda sıçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Mavisi
ChickLit2 arkadaşın birbirinden ve gökyüzünden başka kimse olmaması yoldaş arkadaşlıkları Asya-yağmur