Ep_2

797 51 5
                                    

Zaw... 
   " ကြၽန္ေတာ္ ကိုဘာေျပာစရာရိွလို႔လဲ ၪီးမုန္းမာန္ "  ေရွးေခတ္မင္းစကားေၾကာင့္ Laptop ေပၚမွာ ရိွတဲ့ ၪီးမုန္းမာန္လက္ေတြ ေျပေလ်ာ့ကာ  သူ႔စားပြဲေရ႔ွ ေကာ္ဖီဗန္းကိုင္ထားတဲ့ ေရွးေခတ္မင္းရိွရာဆီသို႔....
      ​
       "  omm.... ထိုင္ေလ  ကိုယ္မင္းကိုေျပာစရာရိွတယ္   "
   
       "..... "
     
        "  ေရွးေခတ္မင္း   ကိုယ္က မင္းရဲ့ခင္ပြန္းတစ္ေယာက္  ကိုယ္လက္ထပ္ယူခဲ့ တဲ့ မင္းကို   ငါနဲ႔ယွဥ္လို႔ရမဲ့သူျဖစ္ေစခ်င္တယ္ "

        " .... "
        " ငါလက္ထပ္ တဲ့သူကို အိမ္မွာေနၿပီေခ်ာင္ထိုးမထားတဲ့မဲ့လူမဟုတ္ဘူး မင္းအခုခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ကို ဘယ္ေလာက္ထိ မုန္းတီးေနမလဲ  "
    
       "..... "
      
      " ကိုယ္သိပါတယ္..... "
      

         "........"
       
          "မင္း အခုခ်ိန္ကစပီး ကိုယ့္အလုပ္ေတြကိုဝင္လုပ္ပါ ေရွးေခတ္မင္း ေရ႔ွေန..... "
     
         " ကြၽန္ေတာ္ ေက်ာင္းဆက္မတက္ခ်င္ဘူး ၪီးမုန္းမာန္   ကြၽန္ေတာ္ေရ႔ွေန ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူးး  အေဖေၾကာင့္သာ ...... " ေျပာရင္း ငိုင္က်သြားတဲ့ ေရွးေခတ္

         သိတာေပါ့  ေရွးေခတ္မင္းေက်ာင္းဆက္မတက္ခ်င္မွန္းၪီးမုန္းသိသည္....  ဖခင္ရဲ့ေလာင္းရိပ္ေအာက္ကေန သူျဖစ္ခ်င္တဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ေတာင္ပံေတြက္ိုကိုယ္တိုင္ရိုက္ခ်ိဳးရင္း   အေဖတက္ေစခ်င္ခဲ့တာ ေရ႔ွေန့ ေမဂ်ာကိုသာ  ယူခဲ့ခ်င္းျဖစ္တယ္...

         "  ေကာင္းပီေလ ဒါဆို အခုကမင္းျဖစ္ခ်င္တဲ့ အိမ္မက္ေတြကို  မင္းကိုယ္တိုင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ပါ "

        " ဟင္..... " အံၾသမင္သက္တဲ့အၾကည့္ျဖင့္ ၪီးမုန္းအားျပန္ၾကည့္မိသည္.... အရာအားလံုးအေဖ့ထိန္းခ်ဳပ္မႈ႔ေအာက္မွာ ႀကီးျပင္းလာတဲ့ ေရွးေခတ္အတြက္ေတာ့ ဒါဟာ  ေမ်ွာ္လင့္ေရာင္ျခည္တစ္ခု "

       " ေနာက္ေန့ကစပီး  မင္းကိုယ့္ကုမၸဏီမွာ အလုပ္လုပ္ ဝန္ထမ္းေတြ လစာအတိုင္းမင္းကို ေပးမယ္  ကိုယ့္ရဲ့ ေယာက္က်ားဆိုတဲ့ အခြင့္အေရးနဲ႔ေတာ့  မင္းဘာအခြင့္ေရးမွ ရမွာမဟုတ္ဘူးေနာ္..."  ကိုယ္ယူထားတဲ့ေယာက္က်ားက သူ​ေ႒းဆိုၿပီး ကိုယ္က ေဘာ​ေက်ာ့ေနလို႔ ဘယ္ျဖစ္မလဲ....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm Your HusbandWhere stories live. Discover now