Hoofdstuk 2

26 1 0
                                    

Vandaag moet ik dus met mijn zus en broer de sully's leren hoe je hier moet leven. Dus eerst beginnen we met de ademhaling. zegt mijn zus. Iedereen probeert het en het lukt redelijk bij iedereen behalve bij lo'ak. Mijn zus gaat hem helpen wat best wel grappig eruit ziet.

Lo'ak je hart gaat snel probeer het te kalmeren. zegt mijn zus. Ok zegt lo'ak. Ok nu beginnen ik, neteyam en roxto te lachen omdat lo'ak echt verliefd is geworden op tsireya. Kiri rolt weer met haar ogen omdat we lachen. Neteyam lacht naar me omdat ik ook nog aan het lachen ben. Hij heeft wel een mooie lach vind ik nee wat ieuw niet denken haten J/n kom op! 

⟦ Time skip ⟧


Nu gaat ao'nung hen iets aanleren hoe je een ilu moet rijden. Als je hier wil leven moet je op een Ilu kunnen rijden. zegt mijn broer. Ik heb zelf een Ilu dus roep ik haar. NA'RI! roep ik. Omdat ik altijd blij ben als ik mijn Ilu zie. WOOOOWW! wat is ze mooi. zegt tuk. dankje zeg ik terug.

Wil je haar eens eten geven dan straks achter de lessen? vraag ik. ohhhh KIRI mag ik als-als-alsjeblieft gaan om de Ilu van J/n eten te geven plsss? vraagt tuk aan kiri. Ok maar kom wel weer naar huis direct als je klaar bent. ok? zegt kiri. OK! dankje kiri. Ik vind het zo schattig hoe kiri en tuk zo omgaan met elkaar. 

J/n en haar Ilu hier boven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

J/n en haar Ilu hier boven


Ok maak de bond met de Ilu lo'ak. zegt mijn zus tegen lo'ak. Lo'ak probeert maar valt er van af. Iedereen lacht er mee ook tsireya zelfs. Ik lach me kapot zo'n slechte rijder heb ik nog nooit gezien. 

 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik moet neteyam aanleren hoe je een Ilu rijd ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. Dus hij gaat nu proberen. Wees voorzichtig ok? zeg ik tegen neteyam. WAW ik wist niet dat je om mij gaf J/n. zegt neteyam. Zwijg en rij nu maar. zeg ik weer bot. 

Neteyam is aan het rijden en hij doet het beter dan zijn broer hij valt niet en gaat super snel. Ik ga achter hem aan zwemmen samen met mijn Ilu Na'ri. En ik en neteyam samen nu een keer samen. Het is best wel leuk denk ik. 


⟦ Time skip ⟧

We zitten nu bij het kampvuur de sully's zitten tegenover ons ( J/n en tsireya) . Opeens komen de sully kinderen naar ons en gaan bij ons zitten. J/n  j/n j/n!!! roept tuk. Wat is er tuk is er iets ergs gebeurt? vraag ik aan tuk. Waarom noem je eigenlijk jouw ilu na'ri??? vraagt tuk. Oh wel ze noemt na'ri omdat na'ri in navi betekent ogen, en ik vind dat na'ri heel mooie ogen heeft zo mooi bruin/ goude ogen. 


Auteurs note : dit was het 2de deel hopelijk lezen jullie het graag mijn verhaal.



From enemies to lovers 💙Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu