2. Niet Liegen

248 17 4
                                    

POV: RAOUL

"Gaat het wel?" vraagt Rob bezorgd. Mijn hart klopt opeens in mijn keel, hoe weet hij dat ik me niet zo lekker voel? Wat moet ik zeggen? Het is mijn beste vriend. Wat nou als hij me niet geloofd? Wat nou als hij me uitlacht? Ik stotter een beetje en uit mijn mond komt..

"Het gaat helemaal perfect Rob! No worries maatje"

"Ik vond je de laatste tijd een beetje raar gedragen maar als jij het zegt!" zegt Rob. Ik voel me schuldig, maar het is beter als ik het niet vertel. Niemand hoeft te weten wat er met mij aan de hand is, ik ben de papa die voor iedereen klaar moet staan.

POV: Robbie

Ik weet niet of ik Raoul op zijn woord moet geloven, maar ik vertrouw hem. Hij is en blijft mijn beste vriend.

Ik loop richting de auto en stap in. Nu moet ik nog ongeveer 1 uur naar huis rijden, naar mijn mooie landje Brabant. Heb niet heel veel zin om zolang in de auto te zitten maar ja. Ik zet gewoon even wat muziek op en gaan met die handel. Ik zet mijn playlist aan op Spotify, "Brabantse Jongen Playlist" heet de playlist. Milo heeft die naam bedacht, niet ik... Het eerste nummer is meteen het beste nummer.

🎵 - "En ik loop hier alleen, in een te stille stad"

Ik zit heel hard mee te zingen, gelukkig word het niet gefilmd. Het klinkt namelijk echt niet. Na wat nummers te hebben geluisterd ben ik thuis aangekomen. Ik ga naar binnen en plof op de bank, ik was een serie aan het kijken dus ik ga die even veder kijken. Na 2 uur serie kijken ga ik toch maar naar bed. Ik ga in bed liggen, check nog even mijn socials totdat ik een berichtje van Matt krijg.

——————————

Matt

Morgen zin om wat te doen? Heb morgen toch niks gepland 🤷‍♀️

Lijkt me gezellig man! Hoelaat en waar?

Ik had het idee om te bowlen met Roel dr nog bij! In Utrecht om 17:30?

——————————

Met Raoul? Lijkt me wel gezellig, maar wat nou als het zo ongemakkelijk is nadat ik dat had gevraagd. Komt vast goed.

——————————

Matt

Ik ben dr morgen!

Isgoed maatje! Zie je dan!

——————————

Heb ik morgen toch nog iets te doen. Ondertussen is het 01:00 s'nachts, ik moet maar eens gaan slapen. Gelukkig heb ik morgen vrij. Nogsteeds heb ik een raar gevoel over Raoul...

"Ik hoop gewoon dat Raoul oke is"

Zoned OutWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu