saved by louis and liam

737 7 0
                                    

lana en abby zijn beste vrienden. ze kennen elkaar al heel hun leven. ze wonen samen in londen en studeren muziek, dans en acteeren. samen spelen ze de hoofdrol in een musical. lana is 20 heeft lang blond haar en fel blauwe ogen. ze is super druk en probeerd iedereen vrolijk te maken. abby is 19 ze heeft lang golvend bruin haar en licht blauwe ogen. ze is een stil en rustig typetje. ze zijn samen gaan wonen in londen omdat ze veel probleemen vroeger hadden: lana werd mishandelt door haar stiefvader en abby is haar ouders verloren en deed erge dingen. lana nam haar in huis maar abby werdt net als lana mishandelt door lana's stiefvader. ze waren er klaar mee en toen abby 18 werd zijn ze gevlucht naar londen. ze wonen nu al 1 jaar samen en hebben niets meer van hun stiefvader gehoord.

lana kijkt op een normale dag na school in de kast en ziet dat er geen wortels meer zijn. ze besluit naar de supermarkt te gaan. ze komt iemand tegen. die avond gaan abby en lana naar de jongen die lana heeft ontmoet en zijn vrienden zijn er ook. na een gelukkig leventje met de jongens komen ze een bepaalt persoon tegen die ze niet willen zien. ze worden ontvoerd en de jongens raken in paniek. ze waarschuwen de vrienden van abby en lana: nine en nina. komt alles goed of niet? lees dan verder....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dit is ons 1e boek dat we samen schrijven, we hopen dat jullie het leuk vinden. voor verbeteringen of idee zeg het ons.

xxx  abby en lana

saved by louis and liamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu