3-Temizlik

575 74 79
                                    

(Medyadaki şarkı acayip güzel dinleyin derim. Ama herkesin seviceğini düşündüğüm bir tarzda değil. Seven dinlesin. Ben seviyorum.)
-----------------------------------------------------------

Minho, Jisung'la birlikte bir odaya gelmiş ve ardından Jisung'un bileğini bırakmıştı.

"Burası artık senin odan. Eşya işini evine gidip halederiz seninle. Birazdan geliceğim çıkma bu odadan."

"Tamam hırsız abi."

Minho, Jisungu odada yalnız bırakıp aşağı inmişti.

Jisung'a verdiği odayı ev alındığından beri kimse kullanmıyordu.
Bu yüzden tozluydu. Jisunga odayı temizlemesi için malzeme götürcekti.

Aşağı indiğinde Seungmin Salonda ki koltuğa oturmuş kucağındaki laptopa bakıyordu.

Chan'da başını Seungmin'in omuzuna yaslamış bir şeyler söylüyordu.

"Güvenlik kameraları belirli bir süre aralığı ile dönüyor. Yani hızlı olursak basit bir görev."

Minho içinden "Zaten yarın toplantı olur." demiş ve alt kattaki ortak banyoya ilerlemişti.

Banyo'ya girip bir kaç temizlik malzemesi almıştı.

Geri merdivenden çıkarken arkasından ona seslenen Chan ile durmuştu.

"Minho, iki dakika gelir misin?"

Minho malzemeleri merdivene bırakmış ve Chan'ın yanına ilerlemişti.

"Ne oldu Chan?"

"Pazar günü Bay Jeon'un o saray gibi olan evine gireceğiz. Yarın yine toplantı olucak ama senin bu akşamdan O eve gidip dışardan incelemeni istiyorum."

"Tamam, ne zaman gideyim peki."

"10 ile 12 arası en az güvenlik o zaman oluyor ve dışardaki kameralar bu akşam o saatler arası bakıma girecek."

"Anladım. Başka bir şey var mı?"

"Hayır, ama Minho."

Chan iç çekmiş ve öyle devam etmişti.

"Getirdiğin, Çocuğa ne kadar güvenebiliriz yani-

"Chan."

Minho Chan'ın lafını kesmiş ve devam etmişti.

"Ben ne yaptığımı biliyorum Chan. Bir yanlışı olursa yok olucağını o da iyi biliyor. Sizin odanıza siz istemezseniz girmez. Evi'de o temizicek bundan sonra yemeğide o yapıcak. Herkes rahatlamış olur bu sayede.

"Peki Minho sen öyle diyorsan."

Minho merdivenlere gidip bıraktığı malzemeleri alıp yukarı çıkmıştı.

Jisung'un olduğu odaya adeta daldığında Jisung oturduğu yataktan kafasını kapıya çevirmişti.

"2 saat içinde odanı temizle ve benim odama gel. Odam karşındaki oda. Bir şey lazım olursa yine gelirsin benim odaya."

"Şey, suyu filan nerden dolduracağım?"

"Şu oda banyo. Her odada var özel bir banyo."

"Tamam hırsız abi sağol."

"Ne demek.

Diyip çıkmıştı odadan Minho.

Jisung içinden

"Hadi başlıyalım bakalım."

Demiş ve işe koyulmuştu.

___

Yaklaşık 1buçuk saat süren oda temizliği ile kendini yatağa atmıştı Jisung.

Kendi kendine iç çekip

"Ammada koktum haa."
Demiş gözlerini kapamıştı.

Ama temzilik yaparken o kadar terlemişti ki kendi kokusu onu rahatsız ediyordu.

(Bu bana çok oluyo ya çabuk terliyorum evi süperiyim sadece yinede kan ter ıy)

"Eşyam da yok duş alayım ne bok yicem aq burda."

Diye konuşmuştu Jisung kısık sesle.

Kafasını kaldırmış ve iç çekip ayağa kalkmıştı.

Kapıyı yavaşça açıp Minho'nun odasına doğru ilerlemişti.

Kapıyı tıklatıp beklemeye başlamıştı.

Yaklaşık 1 dakika sonra açılan kapı ile Jisung hırsızın yeni uyandığını düşünüyordu.

Gözleri kısık kısık kendisine bakan hırsıza bakmış ve konuşmaya başlamıştı.

"Şey, temizliği bitirdim ama yatağa sermem için temiz çarşaf lazım bana."

"Bekle burda getireceğim hemen. "

"Hırsız abi şey bide. Benim eve ne zaman gideriz?"

"2, 3 saat sonra çıkarız, niye?"

"Temizlik yaptım ya çok kokuyorum. Bu yüzden duş almam gerek ama eşyam yok."

"Ben sana eşya da veririm geçen hafta eşya mağzası soyduk. Var yani temiz eşya."

"Ay, tamam o zaman hırsız abi."

"Sen burda bekle ben geliceğim istediklerini alıp."

Minho kapıdan çıkmadan önce Jisunga yaklaşıp boynunu koklamıştı.

Jisung kendine sokulan hırsız ile gözlerini ne varsa açıp nefesini tutmuştu.

"Kötü kokmuyorsun bu arada"

Demiş ve Jisungun arkasından yürüyüp gitmişti hırsız.

Jisung ta ben ne yaşadım diye hayatı sorguluyordu.

-----------------------------------------------------------

Mrb kardeslerim buda koklaşmalı bir bölümdü

Normalde daha erken bölüm gelicekti ama telefonumda arıza çıktı pazar gününe kadar uğraştım.

Dünde erken zıbarmışım. Bugüne kısmetmiş yb.

Hadi öptüm bb

Ace {Minsung}✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin