MONA ISTERIKU

1.3K 9 0
                                    

Kepuasan Isteri Di Tebuk Negro

 Setelah tujuh tahun berlalu, aku mula perasan kehidupan rumahtangga aku mula tawar. Kehidupan aku dan Mona, isteriku sudah berubah. Kehidupan kami suami isteri telah menjadi rutin harian saja. Bangun pagi tergesa-gesa bersiap ke tempat kerja. Bila malam baru berjumpa kembali dalam keadaan letih dan penat. Kalau Mona rajin kami makan malam di rumah kalau tidak kami makan malam di tempat kerja atau gerai berdekatan. Kehidupan seks kami juga mula berubah. Bila aku memerlukan belaian seks kadang-kadang Mona menolak lembut dengan alasan penat. Di kala lain bila Mona memelukan belaian seks aku pula kepenatan dan memberi tuntutan nafkah batin dalam keadaan separuh terpaksa. Hubungan kami di atas katil tidak membara dan mekar seperti tahun-tahun awal perkahwinan kami.

Sekarang hubungan itu telah menjadi layu, padahal kami adalah pasangan muda dan usia perkahwinan kami baru tujuh tahun. Umur Mona baru 32 tahun sementara umurku tiga tahun lebih tua daripada Mona. Mona bekerja sebagai pegawai eksekutif di sebuah syarikat kewangan ternama sementara aku pegawai eksekutif di sebuah syarikat kejurteraan terkenal. Aku mengakui bahawa kerja-kerja kami memang memenatkan tapi tak semestinya mempengaruhi kehiduapan kami berkeluarga. Aku mengajukan cadangan untuk bercuti selama seminggu di pulau peranginan Phuket di Thailand. Mona bersetuju cadanganku. Aku berharap percutianku kali ini akan memulihkan kembali hubungan kami suami isteri yang mula hambar. Pusat peranginan yang jauh dari hiruk-pikuk ibu kota, keadaan yang tenang dan damai mungkin mampu memulihkan kehidupan seks kami. Percutian kali ini ibarat berbulan madu kali kedua.

Selepas berehat seketika di dalam bilik hotel selepas check in, aku mengajak Mona menikmati suasana petang di tepi pantai yang indah. Hotel kami menginap betul-betul berada di tepi pantai cantik berpasir putih. Ombak laut yang menderu-deru dan angin sepoi-sepoi bahasa sungguh mendamaikan. Aku dan Mona berpakaian santai turun ke pantai. Kalau di Malaysia Mona memakai tudung tapi di pusat peranginan ini Mona melepaskan tudungnya itu. Rambut ikalnya yang separuh bahu kelihatan sungguh cantik. Mona sendiri memang cantik dan kerana kecantikannya itulah aku terpikat kepadanya. Berketinggian lima kaki empat inci dan berkulit kuning langsat dengan potongan badan yang sederhana Mona kelihatan lebih muda dari usianya. Teteknya berukuran sederhana tetapi punggungnya agak lebar dan padat. Di sinilah kelihatan seksinya. Punggungnya yang padat dan pinggang yang ramping itu selalu membuat nafsuku membara. Kami berjalan-jalan di pantai yang indah menikmati suasana petang yang nyaman. Kami berhenti rehat di sebuah bangku sambil melihat burung-burung yang berterbangan. Dari jauh aku melihat sekumpulan tiga orang lelaki berjalan dan berlari-lari di tepi gigian air. Mereka bertolak-tolak sambil ketawa-ketawa. Bila sampai berdekatan kami salah seorang darinya menegur kami. Dalam perbualan singkat yang ramah aku mengenali lelaki muda berkulit hitam itu berasal dari Amerika. Dia dan dua orang temannya bertugas sebagai tentera marine Amerika yang berpengkalan di Bangkok. Namanya David Brown dan dia meminta kami memanggilnya Dave saja.

Bila malam menjelang aku mengajak Mona ke Honeymoon Bar, sebuah bar di hotel tempat kami menginap. Setelah menempah minuman, kami duduk sambil melihat gelagat orang putih yang masing masing mempunyai pasangan perempuan -perempuan Thai yang berkeliaran mencari pelanggang. Isteri saya tidak minum tetapi tanpa pengetahuan dia saya telah menempah JD Coke untuknya. Selepas meneguknya, Mona kelihatan terkebil-ketil dan bertanyaku mengapa coke di sini lain rasanya. Selamba aku menjawab bahawa coke di Thailand rasanya akak lain dan kurang sedap bagi mereka yang belum biasa. Saya berbuat demikian kerana saya mahu dia relax dan tidak merasa kaku di dalam suasana begitu. Tanpa disedari sudah lima gelas besar JD coke telah diminum oleh Mona. Mona mula enjoy dan mula merasa serasi dalam keadaan begitu. Aku memberitahu Mona untuk ke bilik air. Terlampau banyak minum dalam bilik yang dingin mebuat aku terasa ingin kencing. Selepas kencing aku berlegar-legar di lobi hotel sambil mencuci mata melihat perempuan-perempuan Siam yang cantik-cantik belaka. Berpakaian ringkas dengan wajah dan kulit yang cantik membuat aku terpesona. Kebanyakan mereka berpasangan dengan pelancong-pelancong asing yang pelbagai. Ada lelaki Eropah, Asia, Afrika dan Amerika. Ada yang berkulit putih, hitam, coklat maupun sawo matang.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MONA ISTERI KUWhere stories live. Discover now