Sunwoo sağ elinde sepet ve sol elinde Violet'in eli ile piknik alanına doğru yürüyordu.
Violet kızaran yanaklarını ve istemsiz gülümsemesini saklamaya çalışırken Sunwoo eğilerek bakır saçlı kızın yanağına minik bir öpücük kondurdu."Kızarmışsın"
Baş parmağıyla kızın yanağını dürtmüştü Sunwoo.
"Kes şunu"
Kız oğlanın elini ittirmiş ve hızla gölgelik bir ağacın altına gitmişti.
Gelmelerini beklerken ,sadece bekleyebiliyordu çünkü Eric ve Minji yarı yolda durup birbirlerine vurmaya başlamış, Sunwoo'da onları kameraya alıyordu.
"Çocuk gibiler cidden"
Violet, hızlıca üçünün yanına yürüyüp ilk önce Sunwoo'nun kafasına iyi bir tane yapıştırmış sonra Eric'i itmiş ve Minji'nin kolundan tutarak çekiştirmişti.
"HADİ AZICIK HIZLI OLUN"
Sunwoo ve Eric yemek yiyecekleri yeri hazırlarken, Minji ve Violet bir önceki geceden Minji'nin hazırladığı yiyecekleri tabaklara koyuyorlardı.
Herkes örtüde yerini aldığında aralarında derin bir sohbet başlamıştı.
Minji eskiden koyu bir Neymar fanı olduğunu söylerken 6 yıl da fifa oynadığını araya katmıştı. Sunwoo ona meydan okumuştu.
Eric ,herkesin bilmesine rağmen, beyzbola nasıl başladığını anlatmıştı.
Violet, yeni aldığı kitapların konusunu anlatıp beğendiği kitapları öneririken onu tek dikkate alan Minji olmuştu.
Sunwoo oyun oynamayı çok sevdiğinden bahsetmişti. Türlü türlü oyun ismi sayıp bunları 5-6 kez bitirdiğini çünkü onları çok sevdiğini söylemişti.
Violet içten içe Sunwoo'ya gülümsedi ve düşündü 'tam bir Gamer boy' .
Düşündüğü saçma salak şey üzerine gülmüş ve kafasını iki yana sallamıştı."AA KÖPEK YAVRUSU"
Sunwoo jet hızında ayağı kalktığında bağcığının açık olduğunu fark eden violet onunla birlikte ayağı kalkmıştı.
Violet arkasından bağırmıştı Sunwoo'nun."SUNWOO KOŞMA, SUNWOO KOŞMA, SUNWOO SUNWOO"
Sunwoo, bağcığına takılıp tepe taklak köpek yavrusunun önüne düştüğünde Eric hayvan gibi kahkaha atmaya başlamış ama Minji'nin kafasına vurması üzerine arkadaşına yardım etmeye koşmuştu.
Violet kahve saçlı çocuğun yanına çömelmiş ve dizindeki yaraya bakıyordu.
"Gerizekalı köpek kovalıyor sanki niye öyle koşuyorsun?"
Sunwoo, odaklanmış bir şekilde kızı izlemeye devam etri ve sonunda şakağına minik bir öpücük kondurdu.
"Seni seviyorum Vio'm"
Kızın yanakları hızla sıcakladı ve kızardı bu yüzden ayağı kalkıp hızla Sunwoo'nun yanından uzaklaştı.
"ÇABUK OL TOPARLAN GEL"
Sunwoo derin bir nefes çekti.
"Tamam tamam"
Murife don't run, murife don't run
Murife Murife
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAM3 BO1
FanfictionSunwoo Karşılıksız birşey yapmam şöyle yapalım benimle Fifa oynayıp kazan ve günlüğü al ya da kaybet ve günlüğü okuyayım •Kim sunwoo fic 2023|Ten-sexual for @violwtx