𝟭𝟵. 𝗕𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺(𝗠)

218 13 0
                                    

𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 <𝟯

••••

SHUHUA

Köprüye geldim ve gözlerim Soojin'i arıyordu. Aniden arkadan bana seslendiğini fark ettim. Gerçekten oydu ve tam karşımda duruyordu adımlarımı hızlandırdım,yanına geldiğim gibi bana sarıldı,bende ona. Sarılmayı bırakıp aniden dudaklarıma yapışınca duraksadım ama öpüşüne karşılık verdim ve ellerimi beline koydum. O ise ellerini boynuma sarmıştı. Öpmeyi bırakıp geri çekildi.

Soojin"Gelmezsin sanıyordum"

-Neden?

Soojin"Böyle bir orospuyu neden özlersin ki?"

-Kendine öyle deme

Soojin"Burada izleniyor olabiliriz otel odası tuttum oraya gidelim gel benle"

Elimi tutup beni otele götürmeye başladı.

•••

Otel odasının önüne geldiğimizde anahtarla kapıyı açıp içeri girdik. Ben odayı incelerken Soojin kapıyı kilitledi ve yanıma yaklaştı. Arkamı döndüğümde öpüşecek mesafedeydik. Ellerini saçlarımın arasında gezdirdi ve ardından kollarını boynuma dolayıp dudaklarını yaladı. Yavaşça kulağıma eğilip fısıldadı.

Soojin"Bu anın hayalini kuruyordum"

Dudaklarıma kapandığı gibi beni yatağa sürükledi. Daha önce hiç kimseyle sevişmedim gerçekten kalbim yerinden çıkacak. Ben yatağa oturur oturmaz kucağıma oturdu ve beni öpmeye devam etti. Birden kucağımdan kalkıp yatağa düz bir şekilde yattı. Pantolonunu ve külotunu çıkarttım ve aniden içine girdim. Birden içine girince yüksek sesle inledi. 2. Parmağımıda içine gönderdiğimde inlemeleri dahada arttı. Vajinasına eğilip yalamaya başladım hem gir çık yapıyordum hemde vajinasını yalıyordum.

SOOJİN

-S-Shuhu-a

Shuhua"Söyle"

-Hızlan

Dediğimi yapıp hızlanınca inlemelerim arttı. İçimde onun parmaklarının olması beni baştan çıkarmaya yetiyordu. Adıyla inlemeye başladığımda duraksayıp yüzüme baktı ve ardından vücudumu süzdü.

Shuhua"Beni deli ediyorsun. Her anlamda"

Sırıttığımı görünce dudağıma yapıştı ve aniden 3. Parmağınıda içime soktuğu gibi sesli bir şekilde inledim. 3 parmağıyla içime gir çık yaparken aniden eline boşaldım. Eğilip vajinamı yalamaya başladı. Sıcak nefesi vajinama çarpıyordu. Aniden dilini içime gönderdiğinde vücudumun kasıldığını hissettim. Tekrardan parmağıyla içime gir çık yapmaya başladı. 2. kez boşalacaktım. Bacaklarım titremeye başladığında ağzını vajinama koydu ve  nefesinin sıcaklığıyla ağzının içine boşaldım. O vajinamı emerken bende soluklanıyordum. Emmeyi bırakıp üstümden kalktı ve üstünü giyinmeye başladı. O üstünü tam alacakken ben çekip aldım.

-Giyebilir miyim?

Shuhua"Tabii giy"

Oda benim üstümü giyince balkona çıktık.

Shuhua"Olayları anlatmayacak mısın Soojin?"

-Çok acelecisin Shuhua

Shuhua"Evet çünkü bir açıklamaya ihtiyacım var"

-Tamam anlatıyorum. Öncelikle ben katil falan değilim demeyeceğim evet kimseyi öldürmedim ama bu öldürmeyeceğim anlamına gelmiyor. Babam değişik bir insan ve çok disiplinli. Ki öyle birine nasıl baba denir bilemem. Her neyse ölen kişi asıl katildi yani Bibi. O öldükten sonra babam çok sinirlendi ve önemli bir flash belleği o evden çıkartıp getirmemi söyledi. Bende tabii ki flash belleği buldum ama getirmeyi reddettim çünkü planımda olmayan büyük bir hata yapmıştım

Shuhua"Ne hatası?"

-Sana aşık oldum Shuhua,eğer sana aşık olmasaydım flash belleği babama verip seninle ilişkimi kesecektim ve başka bir görevi yapmaya devam edecektim,ama sana aşık oldum. Tabii sonra babam bunu öğrenince başka bir ülkeye gitmemi söyledi. Bende burayı seçtim. Beni elbet bir gün bulacağınızı biliyordum ve kasten Paris'e gitmeyi seçtim

Shuhua"Neden Paris?"

-Çünkü Paris aşıkların şehri ve ilk seksimiz burda olsun istedim aslında gelip gelmeyeceğinizden tam olarak emin olmasamda içime doğdu

Shuhua"Katil değilim ama bu birini öldürmeyeceğim anlamına gelmiyor derken neyden bahsettin?"

-Bu hayatta sadece 1 kişiyi öldüreceğim. O kişide babam olacak

Shuhua tam bir şey söyleyecekken kapı çaldı.

Shuhua"Saat 01:00 bu saatte kim gelecek"

Balkonuma ne olur ne olmaz diye astığım ipi aşağıya sarkıttım zaten 2. kattayız ne kadar yüksek olabilir ki

Shuhua"Jennie ne yapıyorsun!?"

Kapı kırıldığı an. Shuhua'yı son bir kez dudağından öpüp aşağı atladım ve ipe tutundum.

-Kendine dikkat et Shuhua ve beni düşünme

•••

*Otelde*

SHUHUA

Jennie"Kız sana zarar verecek diyoruz yanına gidip onunla sevişiyorsun iyi bari bir yerine bıçak sokmamış!"

-O bana asla zarar vermez!

Bağırınca Jennie 1 adım geriledi.

-Şu ses kaydını dinle

Dinledikten sonra bakışları yumuşadı.

Jennie"Bu onu masum yapmaz"

-Kötü biri de yapmaz

Jennie"En iyisi sabah konuşmak Shuhua sende biraz sakinleş sabah konuşalım olur mu?"

Kafamı sallayıp başımı yastığıma gömdüm.

••••

𝗨𝗺𝗮𝗿𝗶𝗺 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝘂 𝗯𝗲𝗴𝗲𝗻𝗺𝗶𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇𝗱𝗶𝗿 𝗴𝗼𝗿𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝘇.

💗✨

So IssolatedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin