(multimedyada Arya)
arya'dan
aslında sera ya sırrımı söylemekte kararsızdım bu sırrımı ilk anladığında çok kötü olmuştum ve ondan sonra kendimi kötü hissedip koyu kıyafetler giyinmeye başladım aslında sevdiğimden dolayı değil sanırım benim rengimdi sonuçta koyu herkes giyinebilirdi sera bence sevimli ve iyiki söyledim pişman değilim .
(KENDİNLE YÜZLEŞMEK KORKUNÇ OLSA BİLE BUNU YAP :DEMİ LOVATO )
SERA^DAN
yine her zamanki gibi ev okul çok sıkıcı eve geldiğimde kendimi yatakla yeni tanışmış orangutan gibi yatağa attım. Demi den my love is like a star açtım bu şarkı beni rahatlatıyordu. neyse okula dönelim bugün sebepsiz bir mutluluğum vardı sanırım arya ile vakit geçirmek iyi geliyordu. Neyse piç smile ağzım kulaklarımda okula gittim okulda kendini beğenmiş bir ton yaratık vardı kendini üstün buluyorlardı kıçımın popileri sgfSDGHFFG. özellikle demir diye bir çocuk vardı ve yeterince popülerdi hergün başka bir kızla takılan tiplerdi. Ve bence tipsizdi tabikisi tatlı değil saçmalamayın yada biraz öylemi dersin ;)
Ama bu sefer uzak durucam zaten yeterince aksiyon yaşıyorum resmen 007 sera gibi etrafta dolanıyorum çakma matrix :D
okulda ıssız bir oda vardı tabiki aksiyon oyuncusu ben merakımdan gittim kediler meraktan ölürde çaktırmayın içerisi dumanla kaplıydı sanırım kendini yırtarcasına sigara içilmiş ve içerisi çok güzel odunsu bir erkek parfümü kokuyordu sanırım vatandaş parfüm kuyusuna atlamış :D
ilerlerken içerisi karanlık olduğu için bir sıraya çarptım ayağım takıldı ve sonrası karanlık ....
gözlerimi açtığımda bir çocuk başımdaydı yanlış hatırlamıyosam bu kıçımın popisi demirdi bana bakıp mal mal sırıtıyordu bay parfüm kuyusu
Demir ^den
kendimi bildim bileli bu sıkıcı okuldayım. Bir kaç gün önce sınıfa yeni bir kız geldi sanırım arya için sınıfını değiştiren kızdı. hmm sanırım adı sera ydı sarışın kıvırcık saçlarıyla tatlı bir kızdı aslında en azından sürtük bir tipi yoktu kimseye bakmıyordu özelliklede bana bakmaması beni şaşırttı. Okuldaki kızların dibi düşerken bana kafasını çevirip bakmamıştı bile egoistim biraz ama bunu çevremdeki sürtükler sağladı ilerleyen zamanlarda belki oda yalvarırdı birlikte olmak için ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şeytan ikizler
ChickLitBir kız ve yaşantısı biraz erkek biraz hırçın biraz sevimli ve yaşayacağı büyük AşK aksiyon <3