Bos Korea
Namaku Siti Nor Adibah. Kawan-kawan memanggilku dib atau diba sahaja. Umurku waktu kejadian ialah 40 tahun, status berkahwin dengan pegawai tentera, dah beranak 2, bekerja sebagai pegawai pentadbiran di sebuah syarikat perunding projek International di ibu kota KL. Walaupun usia ku sudah cecah 40 tahun tapi body ku memang solid malah dapat mengalahkan perempuan yang berusia 20 - 30an.. Tinggi aku ialah 166cm manakala berat 50kg, Buah dada ku yang nampak sedikit membengkak bersaiz 36c, ukuran pinggang hanya 29inci dan bontot yang lebar seringkali menaikkan nafsu mana mana lelaki yang memerhatikannya. Malah di ofis, kawan kawan menggelar aku seolah simbol seks.
Syarikat aku bekerja merupakan anak syarikat kepada syarikat induk yang berpangkalan di Amerika dan mempunyai anak anak syarikat lain di Thailand, Arab Saudi, Indonesia dan Singapura. Satu hari aku telah di arahkan oleh Ms Lim yang merupakan Director Malaysia untuk pergi outstation ke salah satu site di Penang bersamanya secara mengejut kerana menurutnya salah seorang Board of Director berbangsa Korea iaitu Mr. Park dari pejabat induk di USA telah berada sana.
Tanpa membuang masa kami berdua terus menghala ke Penang dengan kereta BMW Ms.Lim. Sepanjang perjalanan ke penang kami berbual-bual berbagai topik. Daripada hal syarikat hingga hal keluarga. Ms. Lim tahu suami aku pegawai tentera sedang bertugas di Sarawak. Kami jarang berjumpa kerana berjauhan tempat kerja.
Sepanjang perbualan kami aku lihat Ms Lim agak gelisah seolah ada sesuatu yang payah untuk dia cakapkan.. Aku terus bertanyakan Ms Lim kenapa dan dia tidak menjawab.. lebih kurang 3 minit membisu akhirnya Ms Lim bersuara perlahan, tergagap-gagap, " Adibah, I mau minta tolong sama you, I tak tahu how to cakap, but.... " kata kata Ms. Lim terhenti lagi. Aku sabar menanti ucapan lanjut Ms. Lim.
"Adibah, Actually Pagi tadi Mr. Park telefon I, dia cakap dia nak try rasa malay girl tonight, girl Korea atau cina sudah biasa dia rasa so dia tak mau. Sekarang di Malaysia dia nak rasa malay pula," jelas Mr. Lim. "Kalau perempuan cina I tak ada masalah, before this ini kadang kadang i do myself, kadang Wendy kadang Dianna yang akan layan nafsu Mr Park but now dia minta i arrange perempuan melayu. Actually Mr Park yang request untuk nak rasa you. I janji you akan dapat something if you layan Mr Park utk malam ni." Aku diam tak jawab apa2 dengan offer yang di janjikan Ms Lim. " Please Adibah, i beg you. you pun sudah married, lps tu before married pun sudah biasa main kan dengan ex bf sebelum suami. Sure dah pernah rasa banyak batang kan apa mau risau? Lagipun you husband kan kat sarawak mesti takkan tahu kalau you buat. lagipun sekejap je kita terus balik malam ni juga lepas selesai. If you tak nak mana i mau cari ganti itu girl melayu yang cantik macam you Dibah. "- tambah Mr. Lim lebih lanjut penuh mengharap.
Mendengar kata kata Ms. Lim. Mukaku rasa macam merah padam kerana malu.. aku lemparkan pandangan ke luar tingkap, aku terfikirkan suami ku kerana memang aku dah main dengan beberapa orang lain sebelum kenal dengannya. Malah aku dah selalu kena jolok batang 3 lelaki selama 6 tahun sebelum tu dan dia suami ku sendiri juga merasa tubuhku 2 tahun sebelum kami berkahwin, tapi lepas married aku tak pernah curang kepada suami.
Kini Aku perlu buat keputusan segera. Jika aku menolak kemungkinan aku akan dapat masalah manalah tahu kena buang kerja atau dipencil syarikat, susah aku. Jika aku setuju bermakna aku akan curang kepada suamiku.
Fikiranku berkecamuk. Macam2 yang datang dalam kepala aku, dah lah hampir sebulan dah aku tak rasa batang suami. Menurut kajian, sebagai seorang wanita dalam usia 40an, time jni lah seorang perempuan itu paling suka lakukan seks dan aku akui kerana bila masuk umur 38 je nafsu dan keinginan seks aku selalu meluap2 dan selalu terasa terasa ingin disetubuhi. Tapi malangnya suamiku berada jauh. Bila malam je aku selalu layari internet, lihat gambar porno kemudian aku memuaskan nafsu sendiri. Itu lah yang sering aku lakukan setiap malam.