7.bölüm

389 21 0
                                    

Medyada gelinligimiz var

MURATIN AGZINDAN:
Bana öyledediya bende karar verdim ona herseyimi anlatacam nasil olsa yarin esim karim hayati, askim herseyim olacakti ondan birsey gizleyemezdim.
Tutum kolundan salondaki koltuga oturttum ve konusmaya basladim.
-bak elif sen benim yarin esim olucaksin hayatim olacaksin canimdan otesin o yüzden senden birseyimi gizlemek saklamak istemiyoru, simdi beni iyi dinle ben mafyayim sirketim var ve cok buyuk islerde ugrasiyorum dostum kadar dusmanim var belki daha fazla seni cok sevdim ki halada canimdan ote seviyorum oyuzden senden hic birsey gizlemiyorum bu iş yani mafya isi ve sirket bana babamdan kaldi annem hayatta fakat babam ben 20li yaslarda öldü neden öldü dusmanlarimiz var cunku belki bende aman neyse ben seni kolay kolay birakmam dedigim gibi annem bir abim var 35 yasinda evli bide erkek cocugu var iste boyle bende bugu annemlere gideriz hemonlarida tanirsin diye dusundum ne dersin.
Dedi hizli hizli anlattim ve şaşırdı haliyle .
-tamam bende cok isterim ha bu arada yolda bana annenin abinin yengenin ve yigenin isimleri soyleki oraya gittimde afallamayim.

Yaaa inan,iyorum ben bu kizi cok seviyorum yaaa
-tamam hazirlan cikalim.
-tamam
Dedi ve gitti bende arabayi hazirlamaya gittim

ELIFIN AĞZINDAN:
Hala inanmiyorum soktayim ama zaten murati boyle birisi cikacagini zannediyodum annesi ve abisi varmjs bide yengeiyle yigeni insallah iyi anlasirim diyip icimden yukari ciktim. Ne giyeceme baktim ve evet iste buldum. Hava hafif bulanik oldugu icin altim kahverengi bir pantolon uzerimede ince sut kahvesi badi onun uzerine yelek ve birkac taki taktim saclarim turuncu orta boylarda ve gür cok severim saclarimi. Eveft ayagimada rahat edebilecegim bir ayakkabiyla isre hazirim. Asagi indim arabaya bindim murat arabadaydi ve aranamin ici sicakti. Bu iyiydi.
-evet murat bey annenizin adi
-ayse
-peki abinizin adi
-bora
-yengenin ve ayrica kac yasinda
-yengem 22 yasinda ve ismi ela
-ay ne guzel iyi anlasirim ozaman yas farki fazla yokmus.
Bunu dememle muratin gozunun ici parladi. Galiba yakin hallerime sevindi.
-peki pitircik kac yasinda ve ismi
-yigenimde 4 yasinda ve ismi egemen
-ay cok tatli ya demek 4 yasinda cocuklari cok severim.
-bende cok severim insallah bizimde olur junyir elif ve junyir muratlarimiz .
Ah evet kizardim ben gene ya ama sessiz bi sekilde insallah dedim cunku bende her genc kadin gibi beegim olsun isterim
-ah iste geldik
Muratin sesiyle dusuncelerimden ayrildim ve arabadan indim.
-evet tamam murat bi baksana
Bakti ayol col tatli ben sanki ona her murat dememde o cok seviniyo bunu eve gidince sorucam .
-efendim elifim
Dedi ama eririm ben ama sert dur elif en azindan biraz
-sey iceride ailene rezil olmama izin verme tamammi
-tamam minigim tamam sen merak etme bizimailemiz anlayislidir
Ne desi o bizim ailemiz cok guzel iceri girdik cok tatli ton ton bir teyze var ah artik annemi demeliyim
-meraba efendim ben elif
Kadin bana gulerek
-ne efendimi yavrum ben senin artik annenim
-cok tesekurler annecim
Off ben ne cabuk alistim yaa
Murata baktim nerdeyse ciftetelli oyniycak okadar neseli duruyodu bende ona sessizce
-murat abinler nerde
-bekle canim simdi inerler asagi
Ve evet murat sozunu bitirirbitirmez asagi cok genc cok guzel ve sarisjn bir bayan elinden tutmus kucik seker bir cocukla indi sanirim ela bu kadindi cok sevdim dis gorunhs olarak hele efemen tam bir yemelik
Dedken ayni murat gibi genis çeneli ince dudakli fakat büyük gozlu murattan hafif uzun birisi geldi buda bora abiydi sanirim. Hemen ela soze girdi.
-canim hosgeldin ailemize ben ela bhda oglumuz egemen bude esim bora
-tanistigima cok memnun oldum ela bende elif isimlerinizi biliyodum murat gelirken soylemisti.
-oldu ozaman ben seni cok sevdim elif ailemize tekrar hosgeldin
-hosbuldum
Dedim ve guldum gulerken murata baktim oda keyifliydi . Biz elayla konusurken muratta bora anbiyle konushyordu hararetli bi sekilde bir ara murata daldim gittim bana karsi hepsi cok iyi hic yabancilik cekmedim ve murata karsi gercekten artik bos olmadigimi anladim.

MAFYA CANDIR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin