Finally

33 4 0
                                    

A napokon Irska,nakon dvije godina rada u kafiću napokon mogu ići u Irsku. Ne mogu opisati taj osjećaj...

''Tiana kravo ustaj,moramo stići na let zbog tebe ćemo zakasnit'' Čangrizavo je rekla Ariana

''Idem Ari idem'' Ustala sam se oprala zube otuširala na brzinu obukla i krenule smo u zračnu luku. Došle smo na zračnu luku ,kad smo sišle s aviona prvo što sam napravila je zavrtjela se u krug i pomirisala prekrasan Irski svježi zrak.

ani su nas čekale Jessica i Aria.

''Eno ih'' Zaderala se Jessica sa pola metra od nas. Došle smo do njih i zagrlile ih jako,njih dvije tu zajedno žive već 3 godine.

''Idemo prvo do nas ostaviti vaše stvari pa idemo negdje u grad lutat. Može?''

''Joj Jess nejde mi se baš,ali nisam b+vas dugo vidjela pa može''

Otišle smo ostaviti stvari i ošle u neki kafić.

''Šta ćete curke,ja častim''

''Oho šta reči da ti častiš hahah''

''Upoznala je jednog dečka i sad je stalno sretna''

''Ajde neka i treba,ja ću sok od naranče''

''Oho Tins,više ne piješ alkohol?''

''Ne pijem hahah''

Nručile smo piće i tako sjedile u tom kafiću možda jedno 2 sata i pričale o svačemu. Bilo je dosta kasno i otišlepoljubila,. nisam mogla spavat,ne znam šta mi je bilo,inače zaspim u sekundi.
"Tiana,zašto ne spavaš"
"Aria ne znam, ne mogu spavat stvarno ne znam šta mi je"
"Ja znam još uvijek nisi prebolila onog kretena jel tako? Zašto sebe mučiš?"
"Ma prebolila sam ja njega odavno,ali da ga sad sretnem negdje tu u gradu iskreno ne znam šta bih napravila"
"Joj, ne bi ništa napravila digla bi glavu i ponosno prošla pored njegai to je to,nema tu nekakve velike dileme"
"Ma joj ne znam"
"Ako hoćeš ostat ću budna sa tobom"
"Može ajde"
Ostale smo cijelu noć budne i pričale amo o svačemu smijale smo se,mislim da se nikad nisam nasmijala toliko.Bilo je jutro zaspale smo na kauču,ujutro kad smo se probudile dočekao nas je doručak.
"Jutroo sapavaliceee"
"Jess ajme ne moraš se derati"
"Moram,moram ajde sad ustajte i idite jest ja moram na posao"
"Ajde,sretno tii"
Zagrlila sam je i poljubila,ona je otišla na posao ja sam doručkovala i otišla lutati po Dublinu.

Znam da mi je priča najveće sranje ali eto nadam se da će je barem netko čitati,ovo je samo kao neki mali uvod sljedeći put bit će duži. Ly

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DisconnectedWhere stories live. Discover now