Capitolul 2

6 0 0
                                    




În prezent

11 Iunie 2019   Jane

Sunt in orasul meu natal. Unde aerul ma sufocă de la atata umiditate in aer ,  soarele este mult mai arzator si mult mai puternic, bine ca n-am uitat sa ma dau cu SPF. Pana  acum am fost cu echipa mea in turneu in Olanda  si surprinzător am castigat turneul, ne-am intors acasa cu trofeul mult dorit. Dar nu asta conteaza acum, ce conteaza este ca m-am intors dupa 4 ani de zile acasa. Acasa nu a mai existat de cand ai mei au decis sa ma lase familiei Owen si sa pastreze legatura cu mine doar o data pe saptamana. Dar nu m-am intors de dorul acestui mic oras cu amintiri neplăcute ba chiar si plăcute, m-am intors din 2 motive. Unul este sa-mi revendic scrisoarea deoarece am ajuns la varsta la care scrisoarea o sa ajunga la mine si al doilea este sa-i arat Melisei casa unde am copilărit.

Melisa este sora unei coechipiere care m-a rugat sa am grija de ea cat este plecata cu iubitul ei in Egypt. Aceasta provine dintr-o familie bogata dar nu arata chestia asta ,tocmai asta e si motivu pentru care am adus-o aici ,chiar ea m-a rugat sa-i arat cat de simplu traiam eu,nu ca acum nu as face-o.

-Esti gata Melisa? intreb cu 0 entuziasm în glas.

Ea se uita la mine cu o sprânceana ridicata ,pentru o puștoaica de 12 de ani e foarte desteapta, eu cel putin la varsta aia eram ultima naiva si credeam ca viata e roz si plina de unicorni zburatori. Florile din dormitorul meu o data erau înflorite dar acum simt ca daca ma uit la ele se ofilesc instant.

-M-am născut pregătită Jane, inca nu ti-ai dat seama de asta? zambeste ea la  mine

-Așa este puștoaico , acum daca nu te superi dă-mi cheile din torpedou.

Cand iesim din masina un val de amintiri imi vin in minte , mai ales cand vad copacul de langa casa mea. Simt un fior pe sirea spinarii si ma simt urmarita din umbra ca pe vremuri.
Dau repede din cap si imi alung gandu asta , nu am venit aici sa ma las distrasa.

-Melisa da-mi mâna si hai in casa cu bagajele. Cand bag cheia in usa sa o descui observ pe partea opusa a strazii la 5 case distanta aproximativ un Mercedes Negru mat . Si daca nu ma insel acolo sta cel mai bun prieten a lui Kristan.

Daca as avea o arma i-as pune pe amndoi in genunchi si i-as impusca in cap doar de dragul de a privii sangele lor cum l-au privit si ei pe al meu .

-Jane nu mi-ai spus niciodata ca, casa ta arata asa bine si ca sa stii dormitorul asta este al meu de acum. Ea arata spre fostul meu dormitor, casa asta are nevoie urgent de o curatare ca la carte si nu am banii necesari pentru a angaja o echipa de curatenie acum.

-Puștoaico ai noroc ca nu incapem amandoua in pat, asa ca e al tau . Din pacate eu si Melisa nu am incapea in pat deoarece este un pat de o persoana iar eu nu am ramas slabuța de acum 8 ani.

M-am schimbat mult in toti cei 4 ani de cand nu am mai dat nici un semn familiei Owen. Nimeni nu a stiut unde m-am evaporat poate m-au vazut la televizor . Sper sa nu o fi facut deoarece nu imi place faima si nu-mi place sentimentul de a stii ca cineva se uita la mine sau ma urmareste din umbra. Cel putin Kristan nu a inteles asta niciodata.

-Jane, cred ca trebuie facute niste cumparaturi si casei îi trebuie o sesiune de curatenie cu cele mai de lux produse.

Oftez si ma uit peste umar la ea.

-Melisa cele mai de lux produse aici costa 6,65$. Ma amuza acest gand , ea se astepta ca aici sa gaseasca magazine precum Gucci , Prada si alte magazine unde pretul hainelor te orbeste profund in suflet si in portofel.

-Ok atunci , zice ea. Haide la cumparaturi vreau sa umplem frigideru asta cu toate porcariile posibile si sa facem seara fetelor! Zice ea si sare in sus de bucurie.

Ce nu stie ea este ca eu am o dieta stricta dată de antrenorul meu Kane. Cand m-am ingrasat cu un kilogram in plus m-a pus sa vomit tot ce am mancat in acea zi. Stiu ca nu este sanatos dar echipa de volei este singurul meu venit si este locul unde scap de toate problemele mele la fel si cand merg la box.

Ies din casa cu Melisa pe urmele mele si ceva in parbrizul masinii mele , un golf 5 GTI , imi iubesc masina la fel cum iubesc si viteza cu care zboara pe strazi , acolo gasesc un biletel si o floare de cires. Ma uit nedumerita la bilet si floare deoarece suntem in vară ,acum nu mai exista flori de cires in nici un caz.

Deschid biletu cu o mică teama de ce ar putea sa scrie in el.
Diseara 11:30 Garaj.

Draga cititorule ,
Sper sa te atraga acest capitol si imi doresc sa ti spui parerea despre aceasta carte si sa mi acorzi un vot🌸

EVERYTHING WITH YOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum