- არა არ მოვდივარ!!!.
უფროს გავუთიშე.
- კიდე არ აპირებ სამსახურში წასვლას??
- არა!! ვეხვეწები გამიშვითთქო და არა არ გაგიშვებთო. პირიქით ხელფასს მიმატებენ.
სავაჭრო ცენტრში ვიყავით და ისევ ისე ვჭორაობდით ვსენაობდით და ......
- მენატრება!!!!!
დავიწუწუნეე!!!
- სამი თვე გავიდა!!
- ნერვები აღარ მყოფნის. რაც ჩამოვედი სამსახურში სამჯერაც არ მივსულვარ და არც მაგდებენ გავგიჟდები.!!!!
ვიბდღვნიდი ყველაფეეს. ტიპები სამსახურიდან არ მიშვებენ,მე კიდე მაქსიმუმს ვაკეთებდი რომ წამოვსულიყავი. რამდენჯერმე პრეზენტაცია ჩავანიშნინე და გადავაგდე. ამანაც არ გაჭრა.ნიამი- არ მოუწერია??
- არა!!! არც ის მესიჯი უნახავს ეტყობა.ნერვები მეშებოდა.
ღრმად ჩავისუნთქე.
- მგონი გართობად დარჩა!! ჩვენც ასე არ ვგეგმავდით??- მაგრამ გართობა რომ აღარ იყო და ძალიან გვინდოდა ეს???
- არ თქვა!! ტანშიც კი მაჟრიალება მას რომ ვერ ვეხუტები!!!.ისევ ჩუმად ვიყავით გვერდით ბიჭები მოგვიჯდნენ. მე და ნიამმა ერთმანეთე გადავხედეთ შემდეგ კი ამ ბიჭებს.
- გამარჯობათ გოგოებო???
- ლომაზებო აქ მარტო რატომ ზიხართ???
- ვჭორაობთ!!!
- არ გინდა ერთად ვიჭორაოთ??
- არა იყოს!!!.
- რატო ლამაზო?? გავიცნოთ ერთმანეთი გავერთოთ ცოტა გავხურდეთ.
გახურებული ვიყავი ისედაც ეხლა ბოლის გამოშვებაღა მაკლდა.
ნიამი- ახლა ბოლს შენ გაუშვებ!!!.- კარგით რა გოგოებოო. მე ბაჩუკი ვარ ეს ვასკა.
- ანუ ვასო???
- რა იყო ესე უხეშად რატომ??
- ვასო ხარ და ვასკა რატო???
მეც გავერთე ნერვები ისედაც არ მქონდა.
- - ჩემო დაიკო რატომ ბრაზდები!.
- იმიტო რომ შენ ჩემი ძმა არ ხარ და შენს ხასიათზეც არ ვარ. ვაჟკაც ადექი და გადი ეხლა სანამ ჯავრი შენზე ვამთხიე!!!.
- დაიკო გათხოვება და კაცი გჭირდება იქნებ ისეც ვქნათ!!!ამის თქმა იყო და კეფაზე რომ წავავლე ხელი მაგიდაზე დავარტყმევინე.
- კაცი შენ დაგჭირდება თუ არ გამასწრებ აქედან!!!!.
მეორე ძმაკაცმაც გამოიწია.
კიდევ კარგი ვერ მოასწრო სხვა ბიჭები მოვიდნენ და გაათრიეს.