Jeon Jungkook/Park Jimin'in
Alt Park Jimin /Dom Jeon Jungkook
şaplak
Park Jimin Etek Giyiyor
feminizasyon
Oppa Kink
jungkook Jimin'e prenses diyor
lütfen random da olsa yorum yapın
İyi okumalar🤍
.
Hepsinin butter konsept fotoğraf çekimi için sinirli görünümleri vardı. Taehyung, Jungkook ve Seokjin siyah deri ceketler giymişlerdi. Yoongi ve Hoseok saçlarını boyamışlardı ve tasma takmışlardı. Namjoon file bir üst giymişti...
Jimin ise biraz farklı giyinmişti. Narin vücuduyla stilistler ona ekose bir etek ve yırtık bir crop top giydirmeye karar vermişlerdi.
Elbette, Jimin ekoseli eteğin altında minicik bir şort giyiyordu ama bu, Jungkook'un küçük ve değerli hyungu'nu bu kıyafet içinde gördükten sonra çılgına dönmesini engellemedi.
Jungkook konuyu dağıtıyor gibi görünüyordu, oysa gerçekte Jimin'e bakmakla ve güzel erkek arkadaşını kontrol etmekle meşguldü.
Ve Jimin, yanında Hoseok ile resimlerini izlerken, Jungkook da onlara katılmaktan kendini alamadı. Yavaşça Jimin'in arkasına geçti ve kolları otomatik olarak Jimin'in beline dolandı.
Jungkook'un elleri kısa tişörtünün altındayken Jimin bir an donakaldı. Jungkook'un soğuk parmak uçlarının tenine alaycı bir şekilde vurduğunu, tenini gıdıkladığını hissedebiliyordu. Jungkook sahiplenici bir şekilde ona tutunurken Jimin sakin kalmaya çalıştı. Jungkook, Jimin'i bırakmak istemiyormuş ve sonsuza kadar onun ekosesinin altında kalmak istiyormuş gibi geliyordu.
Ve Jungkook mutlu bir şekilde bu pozisyonda kaldı, dövmeli eliyle Jimin'in belini tuttu, kameralar gidene kadar.
Sonra Jimin'in kulağına fısıldadı.
"Çekim bittiğinde bana gel bebeğim." Jungkook, Jimin'le konuşurken saygı ifadeleri kullanmaya tenezzül bile etmedi. Her zaman kibar bir adam olmasına, eski grup arkadaşlarına saygı duymak için saygı ifadeleri kullanmasına rağmen, Jimin ile konuşurken onları hep düşürdü.
Ayrıca Jimin'in umurunda değildi. Jungkook'un aralarında hyung gibi davranmasına bayılıyordu. Hatta bazen ona...Oppa diye hitap ediyordu.
Oppa, kadınlar tarafından kendilerinden büyük erkekler için kullanılan bir saygı ifadesi olmasına rağmen, Jimin sikiştiklerinde sık sık Jungkook Oppa derdi. Nedense ikisini de açtı.
Ve bu gece Jungkook, Jimin'in ona tekrar Oppa demesini sağlayacaktı.
"Jungkook? Neredesin?" Çekim bittiğinde Jimin erkek arkadaşını arıyordu. Birkaç dakika sonra onu soyunma odalarından birinde saklanırken buldu. Adam yayılırken bir sandalyede oturan Jungkook'u gördü. Jimin gibi o da fotoğraf çekimindeki kıyafetlerinin içindeydi.
Ve Jungkook, Jimin'i etekle görmeyi nasıl seviyorsa, Jimin de Jungkook'un kocaman deri ceketi ve mor uzun saçlarıyla ne kadar seksi göründüğünü aynı derecede seviyordu.
"Şortunu çıkar ama eteğini giymeye devam et," diye aniden talep etti Jungkook, göz göze geldiklerinde. Jimin hafifçe kıkırdadı ve Jungkook'un önünde soyunmaya başladı, şortunu eteğinin altına kaydırdı.
Onları aşağı kaydırdığında Jungkook, Jimin'in altında başka bir şey olmadığını görünce şaşırdı. "İç çamaşırı yok mu? Çok yaramazsın, bence iyi bir şaplağı hak ediyorsun, gel kucağıma otur bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPPA, I LİKE İT -Jikook-✔️
Fanficjimin bir fotoğraf çekimi için etek ve kısa bir üst giyiyor ve jungkook buna bayılıyor. Yayınladığım ilk kitap ellimden geldiğince düzenlemeye çalıştım umarım beğenirsiniz Hikayenin orjinalini ao3'te kookminiejoon hesabından bulabilirsiniz...♡