Uyandığımda başka bir odadaydım pembe renkte güzel bir kız odası her zaman böyle bir oda hayal etmiştim sonra aklım başıma geldi ben ne düşüyorum aklımı yokladım en son uyumuştum burası can beyin evliydi hemen ayağa kalktım can beyin odasını aradım en sonunda diğerlerinden ayrı siyah kapılı bir oda buldum kapıyı çaldım ses gelmedi bende yavaşça içeri girdim bir baktım Can bey ve Barlas bey uyuyor ama üzerleri çıplaktı hemen odadan çıktım içimden yuh çektim insan giyinir aşağı inmeye başladım koltuklardan birine oturdum ve beklemeye başladım aradan bir kaç dk sonra Can bey aşağı indiğini gördüm beni görünce gülümsedi "günaydın" "günaydın Can bey ben gitsem işe geç kalıcam" Can bey bana baktı zorla gülümsedi " bu gün izinlisin otur oturduğun yere" o kadar sert çıktı ki sesim dilimi yuttum" " can biraz yumuşak ol" Barlas bey arkadan içeri girdi Can bana baktı sonra gülümsedi " sabah böyle oluyorum kusura bakma" "sorun değil efendim" dedim Barlas bey can beyi dudağından öpmek için eğildi o an başımı yana çevirdim bir kaç saniye sonra gülme sesi duydum arkamı dönünce can ve Barlas beyin bana güldüğünü gördüm onlara döndüğümü görünce hemen kendini düzelttiler aradan kaç dk geçti bilmiyorum yemek hazır olmuştu yemekleri yiyince Can bey bana döndü " alev bu gün senle işimiz var" " ne işi can bey" " bu gün amcam evleniyor onun için ispanyaya uçucaz sende İspanyolca biliyorsun hem davete gelirsin hemde bize tecrüman olursun"
Hep ispanyayı gezmek istemiştim ama nasip olmamıştı ilk düşündüm sonra kabul ettim " peki benim ićin uyar" Barlas bey bir kart çıkardı " bu kart senin istediğin gibi harcan bu gün öğlen 3 te yola seni 2:30 da alıcam evinden" dedi ve çıktı bende hemen AVM ye yol aldım kendime kelebekli pembe bir ayakkabı, pembe elbise ve takı aldım beyaz tenime yakışmıştı ve makyaj yaptırdım saate baktığımda 1:45 olduğunu gördüm( Kıyafeti düğünda giyilcek)
Arabaya bindim ve eve yol aldım bavula üç beş eşya koydum ve kapattım o sırada araba sesi geldi cama gidip baktığımda Can bey ve Barlas bey arabadan iniyordu aşağı indim o sırada kapı çaldı kapıyı açtığımda baylas bey ve Can bey karşımda duruyordu Barlas bey beni süzdü arkasonı döndü ve arabaya gitti Can bey hazır olup olmadığımı sordu ben de hazır olduğumu söyledim yukarı çıktım bavulumu aldım aşağı indim bavulu elimden aldı " hadi gidelim" dedi arabaya bindik havalimanı yola çıktık havalimanı 30 dakika içerisinde vardık hemen özel jete bindik ve yola koyulduk hostes bize yaklaştı " yemek hazır efendim" barlas bey kafasını salladı ve ayağa kalktı bizde onu takip ettik bizi başka bir odaya aldı sonra yemeğe başladık ben azıcık yedim pek aç değildim uyamak istediğim için hostesin yanına gittim " Hola" aynı şekilde karşılık verdi "Hola, como puedo ayudarte"( merhaba nasıl yardımcı olabilirim)
"Quiero dormir un poco, ¿puedes mostrarme dónde está la cama?"(biraz uyumak istiyorum bana yatak yerini gösterir misin)
""seguro. Sigueme" ( tabi beni takip edin)
Hostesi takip ettim beni bir odaya götürdü odaya girince kapıyı kapattım uykum olduğu için hemen uyandımBir kaç saat sonra
Birisinin bana seslenmesiyle uyandım Barlas bey bana sesleniyordu uyandığımı görünce gülümsedi " hadi kalk uçak indi" hemen ayağa kalktım ve odadan çıktım merdivenlerden inerken karşıda bir sürü araba önlerinde adamlar vardı o sırada dikkatimi bir çift çekti yaşlı ama dinç bir adam ve onun gibi bir kadın vardı o sırada Barlas "Anne,baba" diye seslendi kadın ve adam bize döndü ve gülümsedi beni görünce duruma uğradı ilk saşırdı sonra ise kocasına döndü kadın adama bir şeyler dedi adam bana döndü sonra oda duruma uğradı sonra gülümsedi ve biz aşağı inmeye başladık
Bölüm bu kadar hoşçakalın
20/03/2023