[ Madness combat ] wimbleton triplets x reader

73 1 0
                                    

[ The story belong to clownstooths on tumblr ]

______________________________________

|  English ver  |

They all just absolutely despise each other, and the only thing keeping them from tearing into each other like rabid animals is the mere thought that you might hate them and/or be (even more) terrified  of them than you already are. (Though that doesn't stop the occasional fight from breaking out, in which they practically beg you to tend to their wounds with your "loving touch").

Despite the chaoticness of it all, it didn't take long for it to become to normal. Well, everything was normal until he showed up.

One day, seemigly out of nowhere, there was a knock at the door. The othere urged you to ignore it, mostly because they don't like you speaking to others.

The loud thunks of knocking persisted, and you finally managed to pry White Hank's arms off from around your waste.

As you open the door, there stood a man dressed in bright, multi-colored bandages that looked an awful lot like the three inside.

The man, introducing himself as Skittles, eagarly shaking your hand. Before waving at the others as they come to see what's going on."I didn't know you had another sibling.." Your voice trails off as you look at the excited man. "Oh, nonono! I'm only their cousin." Skittles was the one to quickly explain.

Skittles didn't mean to fall in love with you, he only came to watch with sick joy as the others attempt to not slaughter him where he stood for taking up so much of your time. But as he got to know you, he couldn't help but fall under the same spell you put his cousins in. And though it wasn't his intent to become utterly obsessed with you, he didn't mind this outcome as much as he orignally thought he would.

______________________________________

Vietnam ver  |

Tất cả bọn họ hoàn toàn coi thường nhau, và điều duy nhất khiến họ không cấu xé lẫn nhau như những con thú dại là ý nghĩ đơn thuần rằng bạn có thể ghét họ và/hoặc (thậm chí nhiều hơn) khiếp sợ họ hơn bạn vốn có.  (Mặc dù điều đó không ngăn được cuộc chiến đôi khi nổ ra, trong đó họ thực sự cầu xin bạn chăm sóc vết thương cho họ bằng "cái chạm yêu thương" của bạn ).

Bất chấp sự hỗn loạn của tất cả, không mất nhiều thời gian để nó trở lại bình thường.  Chà, mọi thứ vẫn bình thường cho đến khi anh ta xuất hiện.

Một ngày nọ, dường như không biết từ đâu, có tiếng gõ cửa. Những người kia thúc giục bạn bỏ qua nó, chủ yếu là vì họ không thích bạn nói chuyện với người khác.

Những tiếng gõ cửa lớn vẫn tiếp tục, và cuối cùng bạn cũng xoay sở để cạy cánh tay của White Hank ra khỏi người của bạn.

Khi bạn ra mở cửa, đứng đó là một người đàn ông mặc những chiếc băng sáng màu, nhiều màu trông rất giống ba người bên trong.

Người đàn ông đó tự giới thiệu mình là Skittles, háo hức bắt tay bạn. Trước khi vẫy tay với những người khác khi họ đến để xem chuyện gì đang xảy ra.

"Tôi không biết là bạn còn có một người anh chị em khác.." Giọng bạn nhỏ dần khi bạn nhìn vào người đàn ông đang phấn khích.  "Oh, nonono! Tôi chỉ là em họ thôi."  Skittles là người nhanh chóng giải thích.

Skittles không có ý yêu bạn, anh ta chỉ đến xem với niềm vui bệnh hoạn khi những người khác cố gắng không giết anh ta ở nơi anh ta đứng vì đã chiếm quá nhiều thời gian của bạn.

Nhưng khi anh ấy biết bạn, anh ấy không thể không rơi vào tình trạng giống như bùa yêu mà bạn đã khiến anh em họ của anh ấy mắc phải. Và mặc dù anh ấy không có ý định trở nên hoàn toàn bị ám ảnh bởi bạn, nhưng anh ấy cũng không bận tâm lắm đến kết quả này.  ban đầu anh ấy nghĩ rằng anh ấy sẽ làm.

Random story ( đã được phiên dịch )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ