קייטי מספרת

1 0 0
                                    

סוף סוף נגמר בית ספר הפעם לא נפגשתי עם אמה אחרי הלימודים. פתחתי את הדלת וישר רצתי לחדר לא שמתי לב שההורים שלי לא היו בבית, נכנסתי לחדר זרקתי את התיק והלכתי להתקלח. יש לי שירותים בחדר, האמת שאנחנו לא ממש עשירים אבל התעקשתי להורים שלי שנתיים שיבנו לי שירותים בחדר. יצאתי מהמקלחת החלפתי לפיג׳מה עם הדובוני אכפת לי והסתכלתי במראה על השיער החום החלק מקלות שלי ועל העיניים החומות דבש שלי וחשבתי לעצמי שאני חייבת מייק אובר!!!!!!! ישר התקשרתי לאמה ואמרתי לה לבוא.
*דפיקות*
״נו קייט״ ״תפתחייייי״ ״יאללה״ שמעתי את אמה צועקת מחוץ לדלת הבית שלי ״באה״ עניתי ופתחתי לה, ישר הסברתי לה על המצוקה ושמחר אני חייבת לבוא הכי יפה בעולם שברנדון ישים לב אליי ״את גם ככה מספיק יפה, את מושלמת !״ אמה אמרה בקול מעודד וישר רצנו לחדר. אמה הוציאה בגד ועוד בגד ואז מוצרי שיער ובייביליס איפור ועוד איפור, ״נו איך זה?״ שאלתי ״מושלם!!!״ צעקה אמה בהתרגשות וסובבה אותי למראה נדהמתי זה היה מושלם ״תודהההההההה״ צעקתי גם ״אני אשן אצלך ומקום מוקדם לעשות את הכל מחר״ אמה אמרה בהתרגשות והלכה לשירותים. התיישבתי על המיטה שלי התכסתי בשמיכה שלי וגללתי באינסטגרם של ברנדון, אמה התיישבה לידי ואמרה ״איזה חתיך ג׳וניייי אני לא יכולה״ חייכתי והסתכלנו על מלא תמונות עד שפתאום אמה הזיזה אותי בטעות ואז הדבר הכי גרוע בעולם עשיתי לו לייק.
״שיט שיט שיט״ צרחתי לאמה ״שיטטטט סליחהההההה״ אמרה אמה, ידעתי שאם אני יוריד את הלייק זה לא יעזור הוא עדיין יראה שעשיתי. אמה נשארה לישון אצלי ובשעה 00:00 נשלחה אליי הודעה.
״ברנדון ❤️״ שלח/ה הודע
שיטטטטטטט חשבתי לעצמי

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הם שינו את הסיפורWhere stories live. Discover now