Balik cuti sekolah

11.5K 51 47
                                    

Nama aku hanis berumur 16 tahun. Aku bersekolah di sbpsb .

Sebulan telah berlalu , cuti pun telah mulai dekat . Banyak cabaran time belajar . Ingt balik rumah bole rehat , tahu tahu kene kulum aiskrim dulu .

Dekat sejam aku tggu abg aku sampai . Tapi , tak sampai sampai . Setelah dia sampai aku pun masukkan barang kedalam kereta dan abang aku pula pergi ke tandas . Lama juga dia ketandas .

Setelah sampai rumah . Abang aku kata mak dengan ayah takde , dorg pergi bekerja ke luar negeri . Aku pun okayla .

Lps 10 minit sampai di rumah , kawan aku pun message sebab nak ajak jalan ii pusing kampung . Aku pun bersetuju laa .

Lps sahaja pusing kampung , aku pun balik rumah . Masuk ii bilik ternampak tudung sekolah hitam yang aku gantung belakang pintu ade di ats katil . Aku pun nak gantungla balik tudung tu kat blkng pintu . Tahu tahu terpegang satu air yg melekat dkt belakang tudung . Cairan berwarna putih . Tanpa bnyk tanya aku pun masukkn dalam bakul baju kotor sebab nak basuh .

Lps sahaja mandi , abang aku suruh makan makanan yang dia dah beli kat luar time aku jalan ii pusing kampung . Buka ii bekas nampak mcm nasi ayam , tapi dgn kuah warna putih . Sos nye takde , aku pun tanya abg aku mne sos . Dia kata " sos takde , makan je kuah putih tu " . Aku pun makan la tuang kat nasi . Time aku makan nasi tu , abang aku pegi dapur amik air , tetapi tersenyum senyum . Aku pun buat tatau jela . Abng aku pun tibe ii buatkan air milo untuk aku . Ntah knp dia tibe ii baik harini .

Lepas solat maghrib , tibe ii kepala aku rasa pening . Aku pun rasa nak lelapkan mata . Aku pun tertido kat ats sejadah sambil pakai telekung . Semasa tidur pintu bilik aku seperti ditolak , dan lampu ditutup . Lepas beberapa minit , aku rsekan tangan aku di angkat dan digerakkn . Rasa seperti bergesel dgn sesuatu . Disebabkn mngntuk aku biarkan .

Keesokan paginya , aku terjaga sebab nk solat subuh . Aku rasakan tngn aku berlendir yang mula mengeras . Aku pun ketandas , lps tgok muka di cermin . Muka dan bibirku juga ade bnde sama .

Aku pun ingin tahu ape yg terjadi semalam . Aku rasakan abg aku yg lakukan . Lps balik dari perpustakaan . Aku rse mengantuk dan tertido di sofa ruang tamu . Semasa tido aku dapat rasakan mulutku seperti ingin dirodok dgn satu bnde yg bsr . Ditolak bnde tu kedalam mulutku . Akhirnya bndetu berjaya masuk ke dalam mulutku . Lps masuk aku dapat rasakan bndetu ditarik dan dimasukkn ke dalam mulutku aku pun terjaga terlihat samar ii depan mataku . Betapa terkejutnya aku bila terlihat abng aku yg sedang merodok mulutku dgn memakai alat sulitnya . Sambil dia merodok dia merakam .
Dia terkejut dan terus menolak batangnya lebih dalam ke dalam mulutku sampai ke tekak . Aku hampir tersedak . Batangnya di lakukan dgn lebih laju . Tibe ii batang tu memancutkan cairan tepat ii ke tekakku . Sejak dari itu , akula yg menjadi tempat buang air mani abngku .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hidup dirumahWhere stories live. Discover now