Euphoria

15 2 5
                                    

Hyunjin okula yeni gelen bir öğrenci idi henüz kimseyi tanımıyor kimseyle konuşmuyordu, bu ise onu içine kapanık biri yaptı. Sert biri olsada samimi olduğunda pamuk gibi oluyordu. Felix ise onun sıra arkadaşıydı Hyunjin henüz onunla da tanışmamıştı fakat Felix Hyunjin ile tanışmayı fazlasıyla istiyordu. Felix artık bu soruna karşı çıkamayıp Hyunjinle tanışmaya gitti Felix Hyunjinin yanına gelip onu göz ucuyla süzdü başını eğip konuşmaya başladı "Birşey diyebilir miyim acaba?" Hyunjin şaşkın bir yüz ifadesiyle Felix'e baktı "Tabii ki dinliyorum" Felix bunu duyunca aniden Hyunjin'e baktı "Bir kaç gündür seninle tanışmak istiyordum ama bunu içime atıp sana söyleyemedim tanışalım mı?" Hyunjin sırıttı "Olur tanışalım bu durumlarda içine atmamalısın söylemelisin" Felix uzatmadan laf'a girdi" ııı ben Lee Felix istersen Felix yada Lix diyebilirsin fark etmez 22 yaşındayım. Ben bu kadarım sen?" Hyunjin Felix'e biraz yaklaştı "Bendee Hwang Hyunjin sende istersen Hyunjin yada Hyun diyebilirsin şansa bak bende 22 yaşındayım" Felix gülümsedi "Memnun oldum Hyunjin" lafının arkasından ders zili çaldı ikiside sınıfa girip sıralarına oturdular Hyunjin Felix'e bakarak "Seni sevdim okuldan sonra bir yere gidelim mi" dedi Felix sırıttı belli ki Hyunjin'in bu sözü Felix'in hoşuna gitmişti "Olur benim içinde değişiklik olur hem" Ders zili çaldi hoca içeri girdi ve dersi anlatmaya başladı Hyunjin ve Felix derste notlaşıyorlardı son dersti teneffüs zili çalmıştı Felix Hyunjin'e baktı "gidiyoruz değil mi?" Hyunjin yan gözle Felix'e baktı " evet gidiyoruz toparlan hadi" Felix hızlıca toparlanmaya başladı Hyunjin toparlanıp Felix'i beklemeye başladı. Felix nihayet toplandı ikisi de okuldan çıkıp bir kafeye gittiler bir masaya oturup içecek sipariş verdiler  Felix etrafa bakındı "güzelmiş burası, daha önce hiç gelmemiştim" Hyunjin sırıttı "bende seviyorum burayı hep geldiğim bir yerdir" ikisininde siparişleri gelmişti bir süre sonra iki kalkıp ayrılacakları için vedalaşmaya başladılar. Felix eve gelip kendini direkt yatağa attı Hyunjin'i düşünerek yatakta yuvarlanmaya başladı telefonunu eline alıp ilgilenmeye başladı. Hyunjin eve varıp koltuğa oturdu o da telefonuyla ilgilenmeye başladı ikisi nasıl olduysa sosyal medyadan birbirlerini buldular Hyunjin şaşkınlıkla ekrana bakıyordu "bu sınıftaki Felix değil mi!? Nasıl ya" Felix'e yazdı Felix gelen mesaj bildirimi ile doğrulup mesajı okudu "hey sen sınıftaki Felix değil misin?" Felix ne olduğunu anlamadan yanıtladı "evet ta kendisi" yanıt geldi "ben Hyunjin tanıştığın Hyunjin" Felix gördüğü mesajla gözlerine inanamadı "nasıl nerden buldun beni?" "Bilmiyorum Felix karşıma çıktın işte" "olabilir aslında normal şaşırdım sadece" "güzel oldu bence konuşmak için illa buluşmak gerekmedi" "hmhm aynen, Hyunjin sana birşey sorabilir miyim?" "Tabii ki sor" "numaranı alabilir miyim" Hyunjin gülümsedi "********** al bakalım" Felix hızlıca numarayı kaydetti, duraksayıp paniğe kapıldı "siktir... ben bu çocuğa karşı birşeyler hissetmeye başlıyorum hayır hayır hayır olmaz şuan olmaz hayır aşık olamam hayır" telefonu arkasına fırlatıp elleri ile yüzünü kapattı ve kendini arkaya bıraktı" hayır! Aşık olamam olmaz beni kabul etmez off ne yapacağım söylesem mi hayır söylemeyeyim red eder" (uzatmayalım hade) *sabah* Felix erkenden kalkıp üzerini değiştirdi çantasını alıp evden çıktı okula varıp sırasına oturdu Hyunjin de okula varıp Felix'in yanına oturdu Felix sessizce "söylemeliyim birşey olursa içine atma söyle demişti içime atmamalıyım" Felix Hyunjin'e baktı "Hyun benim sana birşey söylemem gerek ama çok utanıyorum" Hyunjin önce başını sonra gözlerini Felix'e çevirdi "utanma söyle dinliyorum" Felix iç çekti " Hyunjin ben senden hoşlanıyorum" Hyunjin gözlerini kıstı " derken nasıl benden hoşlanıyorsun?" "Hyunjin bilmiyorum ama red edersin diye korkuyorum" Hyunjin Felix'e yaklaştı "Felix biliyor musun bende senden hoşlanıyorum" Felix Hyunjin'in gözlerine bakıp yutkundu "yani... duygularımız karşılıklı mı?" "Aynen öyle. Benimle çıkar mısın Felix?" "Seninle çıkarım Hyunjin..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Euphoria Where stories live. Discover now