( بطل قصتنا ادهم الشرقاوي من اغني اغنياء مصر يمتلك شركات مصانع قري سياحية اكبر رجل اعمال في الشرق الاوسط معروف بقوتة وجبروتة وقسوتة يهابة الجيمع ولكنة لم يكن يكن هكذا بسبب ماحدث لة اصبح يكرة صنف النساء جميعا ولكن هل هيفضل كدة هنشوف في الاخر ادهم عيونو زتوني وشعرو اسود كثيف لية لحية خفيفة يمتلم عضلات كبيرة بيهتم بجسمو ورياضتة جداا من الخر كدة مز المزاميز يعني عندة 28 سنة )
(احمد الشرقاوي اخو ادهم الاصغر روحو مؤحة بيحب الضحك والهزار علي عكس ادهم تماما لاكنة قوي جدا ايضا ادهم عيونو عسلي وشعر اسود وايضا جسمو رياضي جداا واصغر من ادهم بسنتين)
(محسن الشرقاوي جد ادهم واحمد اكبرحد في العيلة كلمتة مسموعة لكنة رجل ذات قلب طيب وحنون يحب احفادة كثيرا وهندة 60 سنة)
(ملك الاسيوطي بطلة قصتنا بريئة جدا جدا وجميلة جدا جدا فاقت مرحلة الجمال تمتلك من العمر 19عام لها قلب طيب وحنونة طيبة جداا رقيقة جدا طفولية جداا ملك تمتلك عيوني زرقاء وبشرة كصفاء اللبن شعر بني لامع جمالها يفووق الوصف قصيرة بعض الشئ)
(محمود الاسيوطي جد ملك يحب حفيدتة جدااا ويخاف عليها بشدة اكبر رجل بالعائلة الكل بيحترمة ويمتلك من العمر 60عاما)
(سلمي احمد الشرقاوي الاخت الصغري لادهم واحمد يحباها اخاها بشدة وايضا هي مرحة مثل احمد تماما وايضا مشاعرها رقيقة ولكنها مجنونة سلمي حلوة جداا جداا عيونها عسلي وبيضاء شعرها اسود كثيف تمتلك من العمر 22 عاما)
مريم الاسيوطي بنت عم ملك بتحبها جداا وايضاا هي جميلة جدااا بس مجنونة اووي ومرحة بتحب الضحك والهزار مريم جميلة جداا تمتلك عيون خضراء وشعر بني قصير وبيضاء جداا)
مازن المالكي ابن خالت ملك واخوها في الرضااعة بيحب ملك جدا وبيعتبرها بنتو واختو بيخاف عليها جداا مازن وسيم جدا جدا يمتلك عيون زمردي وشعر اسود وبشرتة قمحاوية من الاخر كدة مز جدا جدا
بقيت الشخصيات هنتعرف عليها في القصة
أنت تقرأ
ملاك غيرت حياتي
Чиклитهو قاسي بارد القلب اصبح لا يملك اي مشاعر يكرة صنف النساء بااكملة بسبب ماحدث لة ولكنها جاءت بطيبتها ورقتها جنونها استطاعت ان تاخد قلبة من جديد جعلتني يتنفس مرة اخري جعلتة يعشقها ♥