(İlk okul günü)

38 5 0
                                    

Lise bitmişti felix ve hyunjin üniversiteye geçmişti birbirlerini tanımıyorlardı ama yakında tanışacaklardı bu iyimiydi kötümüydü bilinmez hyunjin sınıfın zorbasıydı felix ise çalışkan bir öğrenciydi.

Felix'in ağzından:

Heyecanlıydım çünkü üniversiteye geçmiştim ilk okul günümdü.Telefondan gelen ses ile kalktım hatırlamıştım akşam yatmadan önce alarm kurmuştum okul için kalktım ve mutfağa gittim orada bangchan kahvaltı hazırlıyordu ben ise bangchan kahvaltıyı hazırlayana kadar duş almaya karar verdim duşa girdim duştan çıktıktan sonra hazırlandım ve kahvaltıya oturdum iyi yemem gerekiyordu eğer yemezsem bangchandan azar işiteceğimi biliyordum azar işitmemek yemeye başladım pek iştahım yoktu ama yemek zorundaydım.

Hyunjin'in ağzından:

Lanet bir alarm sesi ile uyandım ah şu alarmı kim kurdu minhoya bağırmaya başladım uykumu pek iyi alamamıştım istemeyerek yataktan kalktım mutfağa doğru yürüdüm mutfak darmadağındı kahvaltı hazırlamak yerine oturma odasında oturan minhoyu gördüm minho sırıtarak günaydın dedi . Minhoya kahvaltı hazırladınmı diye sordum minho ise ne kahvaltısı mutfağın halini görmüyor musun ?ben ise sıra senindi yani sen toplayacaksın mutfağı minho oflamaya başladı .Neyse ben hazırlanıp çıkıyorum haberin olsun diyerek odaya doğru yürüdüm .Üstümü hazırlamıştım giyindim ve çıktım minhoya tek dediğim şey mutfağı toparlamayı unutma oldu.

Felix'in ağzından:

Kahvaltıyı yaptıktan sonra çantamı alıp çıkacaktım bangchana seslendim.Bangchan ben çıkıyorum "tamam görüşürüz civciv okuldan çıktıktan sonra aramayı unutma" tamam unutmam bangchan "sıkılmış bir ses tonu ile" evden çıktım otobüs durağına doğru ilerledim otobüs durağına varmıştım otobüsü beklerken gözüm birine çarptı baştan sona siyah giymişti tuhaf gözüküyordu pek dikkat çekiyordu bana bakmaya başladı ben ise hemen kafamı çevirdim anlamamıştı tam bir mafya babasına benziyordu biraz korkmaya başladım.Allah tan anlamamıştı otobüs gelmişti bindim arkama baktım ve arkamı dönünce hemen arkamdan o çocuk geliyordu anlamıştı durak boyunca bana bakıp durdu rahatsız olduğumu belli etmeye çalıştım.

Hyunjin'in ağzından:

Durağa doğru ilerledim orada tatlı bir çocuk gördüm bana bakmaya başlamıştı bu hoşuma gitmedi değil otobüs gelmişti tam binecekken o çocuk önüme geçip otobüse bindi binerken arkasına baktı anlayamadım
boş bir yer bulup oturdum o çocuk hemen karşıma oturmuştu bana bakıyordu bir kaç dakika sonra otobüsten indim peşimden geliyordu aynı okulda mıyız diye düşündüm okula giriş yaptım evet şansa bak aynı okuldaymışız aynı sınıftaysak çok şanslıyım demektir onla tanışmayı düşünüyorum eğer kabul etmezse ne yapacağımı düşünmesin bile "sinirli bir tavırla"sınıfa doğru yürüdüm henüz kimse gelmemişti sırama geçtim ve oturdum telefonu elime aldım ve internette dolaşmaya başladım.

Felix'in ağzından:

Anlamamış gibi görünüyordu okula gelmiştim umarım aynı okulda değilizdir bahçeye girerken önümdeydi şansımı s- derken jeongin gelmişti jeongin yine kime sövüyorsun diye söylenmeye başladı ben ise boşver dedim jeongin ile sınıfa kadar sohbet ettik sınıflarımız ayrıydı o 3. kattaydı ben ise 2. katta sınıfa doğru yol aldım sınıfa biri gelmişti sanki bir yerden hatırlıyordum evet duraktaki tuhaf çocuk sınıfa girmek zorundaydım sınıfa girdim meraklı bir bakışla günaydın dedi bana ben karşılık vermemeye karar verdim cevap vermeyince "kaşlarını çatarak" günaydın dedim dedi çocuk ben yine karşılık vermedim korkmuştum ama bunu belli etmedim çantamı sırama koydum ve kantinden bir şeyler almaya karar verdim kalktım ve sınıftan çıktım peşimden geliyordu sapıkmıydı neydi anlamıyordu konuşmak istemediğimi.

Hyunjin'in ağzından:

Bir ses ile kafamı kaldırdım telefondan sınıfa biri gelmişti evet onu hatırlatmıştım o duraktaki tatlı çocuk sınıfa girdi bir tedirginlik vardı gözlerinde selam vermeye karar verdim günaydın dedim meraklı gözlerle karşılık vermedi kime karşılık vermediğini bilmiyordu ben ise "kaşlarımı çatarak'yine günaydın dedim yine karşılık vermedi çantasını sıraya bıraktı sınıftan çıktı ben ise telefonu cebime atıp peşinden gittim peşinden gittigimi anlamıştı anlaması çok iyi olmuştu kantine doğru yürüyordu arkasına baktı bakarbakmaz kafasını çevirdi yanına gidip selam verdim selam nasılsın dedim korkulu gözlerle i-iyiyim korkmuştu onu korkutmak istememiştim tanışabilir miyiz diye sordum "tanışmasak iyi olur"dedi "sinirli bir bakışla" nedenmiş o diye sordum cevap vermedi hızla uzaklaştı sınıfta görüşeceğiz nasıl olmasa diyerek uzaklaştım.

Felix'in ağzından:

Yanıma geldi selam verdi nasılsın diye sordu ben ise korkulu gözlerle i-iyiyim dedim anlamışmıydı ne tanışabilir miyiz diye sordu ben ise tanışmasak iyi olur dedim oradan hızla uzaklaştım daha çok zorlamadı yanımdan uzaklaştı uzaklaştığı iyi olmuştu kantine gelmiştim bir tane soğuk kahve ile çikolata almıştım uzun zamandır yemiyordum boş bir masaya oturdum jeonginde geldi beraber sohbet ettik jeongine anlatmaya başladım başımdan geçenleri zil çaldı ve sınıfa doğru yürüdük ben sınıfa girdim bana bakıyordu yanıma doğru yürüdü tam gelirken öğretmen gelmişti içimden bir oh çektim şanslıydım öğretmen ile tanıştık çocuğun adı hyunjinmiş tipinden belliydi adının hyunjin olması diğer kişilerden duyduğum kadarıyla sınıfın zorbasıymış gözü bendeydi bütün ders bana bakıyordu ben ise umursamamaya karar verdim tahtaya yazılanları not aldım zil çaldı öğretmen çıkarçıkmaz hyunjin bana doğru gelmeye başladı.

Hyunjin'in ağzından:

Zil çalmıştı sınıfa girdi sıradan kalktım ona doğru yürüdüm öğretmen geldi sırama geri döndüm ucuz kurtulmuştu ama teneffüste görecekti öğretmen yoklama almaya başladı adı felixmiş hiç düşünmezdim
adının felix olduğunu öğretmen tahtaya bir şeyler yazdı hemen not almaya başladı çalışkan çocuk ben ise not alacağıma onu izlemeye karar verdim çok tatlı görünüyordu korkmuş gibi görünüyordu zil çaldı öğretmen çıkarçıkmaz felix'in yanına doğru ilerledim.Telaşlandı normaldi tam konuşacakken bir çocuk önüme geçti "onu rahat bırak diyerek" beni uzaklaştırmaya çalıştı ama pek işe yaramadı onu ittim ve felix ile göz göze geldik.

Hyunjin'in zorba olması sadece bir kurgudur nefret amaçlı değildir.Umarım beğenmişsinizdir diğer bölümleri elimden geleni kadar hızlı yazacağım yorumlarınızı bekliyorum "iyi okumalar ❤️"

Forced Love HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin