Hatırlatmama gerek yok bence ama yine şey edeyim. Kitapta kaos, kan, küfür, sikiş, sokuş. Her şey var.
İyi okumalar. 🦋
______"Melek"
Diye fısıldadı Hyunjin, kollarının arasında tuttuğu minik bedenin kulağına.
"Melek gibisin küçük gamma"
Bu sefer başını, kucağındaki bebeğin kulağından uzaklaştırmış, işaret parmağıyla küçük çilleri okşamıştı. Kucağında tuttuğu, yeni doğmuş bebek ise yerinden memnun bir şekülde huzurla uyuyordu.
Yüzyıllardır beklediği, ona normal hayatı verecek ruh eşi doğmuştu.
Hyunjin, uzun yaşamı boyunca ilk defa bir gamma görüyordu. O yüzden kokusunu çok merak ediyordu. Daha fazla beklemedi ve burnunu, bebeğin boynuna yaklaştırarak derin bir nefes aldı.
Bebeksi kokuyordu. Ya kokusu öyleydi, ya da yeni doğduğu için tam netleşmemişti.
"Beni çok beklettin biliyor musun?"
Diye fısıldadı tekrar Hyunjin. Sanki kucağındaki bebek onu anlıyormuş gibi konuşmaya devam ediyordu. Elini ise yıldızlara benzeyen çillerden çekemiyordu.
"Şimdi benim için büyümen gerekiyor küçük gamma'm"
Delta, konuşmaya devam ederek parmağını minik burunla buluşturdu. Yeni doğmuş bir bebeğin küçücük olması normaldi ama şu an kucağında tuttuğu beden, sanki kat kat daha küçüktü.
"Efendim şimdi ne yapmamız gerekiyor"
Dedi Kralın karşısında baş eğerek odaya giren adam. Hyunjin ise kuçağında huzurla uyuyan bedeni beşiğe bırakıp, adama taraf döndü.
"Annesi doğumda öldü, sen de babası olarak kendini kurban edeceksin, 1000 yıl sonra doğan ilk gamma için"
Adamın ayakları anında titremeye başlamıştı, Hyunjin ise ona dikkat bile etmeden tekrar beşikteki bedene dönmüş, son bir kez minik burnuna dokunmştu.
"Büyüdüğünde tekrar görüşürüz küçüğüm"
Bebek ise sanki ruh eşinin gideceğini anlamış gibi sonunda uyanmış ve parlayan gözlerini Delta'sına dikmişti. Hyunjin ise sonunda miniğinin gözlerini de gördüğü için mutluydu. Odadan çıkmak için beşikten uzaklaştığında sağ elinin, işaret parmağında bir baskı hissetti.
Dönüp baktığında gamma'nın minik elleriyle kendi parmağını kavradığını görmüş ve gülümsemişti. Ne zaman, nasıl parmağına tutunmuştu bilmiyordu ama bu temas içini ısıtmıştı, Delta'nın.
Hyunjin istemeden de olsa minik eli bırakmış ve odadan çıkmıştı....
Kral'ın emriyle odaya bir koruma ve birkaç tane bakıcı girmişti. Bakıcıların işi, gamma büyüyene kadar ona göz kulak olmak, korumanın işi ise adamın kendisini gamma için kurban ettiğinden emin olması için gönderilmişti.
Hyunjin istemeden de olsa sarayına dönmek için odayı terketti. Beklemeliydi. Bu zamana kadar beklemişti ve şimdi de gamma'sı büyüyene kadar beklemeli ve kendi ayaklarıyla kendisine gelmesini beklemeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
General FictionDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...