" MERI AIK PERFECT LIFE THI... KYA NAHI THA MERE PASS AIK ACHI MAA, AIK ACHI DADI, AIK ACHI BEHEN, AIK ACHA BHAI.... SAB KUCH HI TOH THA MERI LIFE MEIN.... DELHI MEIN HUM BOHOT SUKOON SE REHTE THE... LEKIN 5 SAAL PEHLE AIK DIN SAB BADAL GAYA JAB PAPA HUMIEN CHHOR KE CHALE GAYE LEKIN MAMA NE KABHI MUJHE AKELA MEHSOOS NAHI HONE DIYA HUMESHA MERE SATH KHARI RAHI AUR AB HUM MUMBAI MEIN REHTE HAIN.... WOH KEHTE HAIN NA KE KUCH YAADIEN HUMESHA KE LIYE DIL MEIN BAS JAATI HAIN WAISE HI AISI KUCH YAADIEN HAIN JO MERE DIL MEIN BAS GAYI HAIN JAISE KE PAPA KI NAFRAT, PAPA KA GUSSA, PAPA KI WOH NAZRIEN JISSE WOH YEH ZAAHIR KARTE THE KE MAIN SIRF UNKE LIYE AIK BOJH HUN JO WOH ISLIYE BARDASHT KAR RAHE HAIN KYUNKE MAIN UNKE PEHLE PYAAR RIYA YAANI KE APNI MAMA KI AKHRI NISHANI HUN.... LEKIN ISS SAB KE BAAD BHI PAYAL MAMA NE KABHI MUJHE SOTELA NAHI SAMJHA ALTHOUGH WOH MERI MAASI HAIN YANI MAMA KI BARI BEHEN LEKIN MAMA KE JAANE KE BAAD UNHON NE MUJHE MAA SE BARH KE PYAAR KI, DIDA HUMESHA MAMA KI BURAYI KARTI HAIN KE UNHON NE MUJHSE MERE PAPA CHHEEN LIYE, PAPA MUJHSE SIRF MAMA KI WAJAH SE NAFRAT KARTE THE LEKIN AISA NAHI HAI MAMA JO APNE BACHON YANI KOEL AUR MOKSH SE ZYADA MUJHE PYAAR KARTI HAIN WOH KAISE PAPA KO MUJHSE CHHEEN SAKTI HAIN... HAAN, MAANTI HUN RIYA MAMA KE JAANE KE BAAD MAMA NE PAPA SE SHADI KI THI LEKIN WOH BHI ISLIYE KYUNKE MUJHE AIK MAA KI ZAROORAT THI AUR KOEL AUR MOKSH KO AIK PAPA KI, BAS SIRF ISS WAJAH SE... KHAIR, I TOH KNOW MY MAMA IS THE BEST AUR YEH MUJHE KISI KO PROVE KARNE KI BHI ZAROORAT NAHI HAI... MAIN TOH MAMA SE ITNA PYAAR KARTI HUN KE UNKE LIYE JAAN BHI DE SAKTI HUN AUR MAMA BHI MUJHSE ITNA HI BALKE ISSE ZYADA PYAAR KARTI HAIN... "
PART ENDED !!!
I HOPE YOU GUYS LIKED IT :)PRECAP :- SOMENDRA AND SATYA ENTRY
PART TWO WILL COME REALLY SOON :)
TILL THEN VOTE, COMMENT,SHARE AND FOLLOW ME :)PLEASE DON'T BE SILENT READERS AS IT TAKES A LOT OF TIME, EFFORT AND HARDWORK TO UPDATE ANY PART SO VOTE, COMMENT, SHARE AND FOLLOW ME !!!
POV GRAPHIC CREDIT :- Prachi_2009 THANK YOU SO MUCH FOR THE BEAUTIFUL GRAPHIC :)
YOU ARE READING
PYAAR... SUKOON YA SAZA
FanfictionThis story is based on 3 characters srishti, karanveer a.k.a satya and somendra and how their lives unfold Specially when a girl is not ready to let love enter her life Cover credits @sahni_2007 🥇 1st in ravi dubey