"anne! battaniyem nerede?"
"bilmiyorum."
"ne demek bilmiyorum?"
jisung odadan kafasını uzatıp annesine baktı, annesi de jisung'un bakışlarını kısa sürede fark edip ona baktı.
ikili birbirlerine bakarken jisung kaşlarını çattı, bayan han ise mahçup bir tavırla hazırladığı kahvaltıya geri döndü.işte, bir şeyler biliyorsun değil mi anne?
odadan hızla çıkıp annesinin yanına geldi ve sorgu dolu bakışlarını annesinin üzerinde gezdirdi.
"ne bakıyorsun jisung? manyak mısın?"
"manyağım, kafayı yedim! anne bana doğruyu söyle battaniyemi sen mi öldürdün?"
"söyle, söyle biricik oğlun da bilsin. hadi söyle!"
babası okuduğu gazeteden kafasını kaldırıp konuşunca ikilinin bakışları bir an oraya döndü ve sonra tekrar birbirlerini buldu.
"ben yaptım!"
annesi bağırınca jisung yere çöktü.
"ğaaaa! nasıl yaparsın bunu anne?"
annesi göz devirdi ve jisung'a yan gözle bakıp sorusuna cevap verdi.
"17 yaşındasın jisung, bu sene mezun olacaksın ve o battaniye 7 yaşından beri sende! küflendi artık, sattım bende."
jisung hiddetle ayağa kalktı ve ağlamaklı, aynı zamanda sert ses tonuyla konuştu.
"sattın mı? sattın mı?! ne? anne en sevdiğim olduğunu biliyorsun, neden yaptın bunu bana?"
"annen haklı jis, yenisini alırız."
bay han da konuşunca jisung yanına gitti, bakışları hâlâ annesinin üzerinde geziyordu tabii.
"kime sattın, numara ver bir şey ver. gidip geri alacağım."
kararlı kararlı annesine bakıp konuşunca, annesi jisung'a döndü ve kalçasını da arkasında duran tezgaha yaslayıp ellerini önünde kavuşturdu.
"saçmalama han jisung, saçmalama."
"çok ciddiyim anne bayan han."
annesi yüzünü buruşturup önüme döndü, babası kıkırdadı ve gazeteyi kapatıp eşinin yanına yürüdü.
"yejin, bebeğim. bırak ne yapıyorsa yapsın, başını belaya sokmadığı sürece sorun yok."
annesi başını salladı ve ağzının içinde bir şeyler söyleyip telefonunu jisung'un almasına izin verdi.
jisung telefonu alıp satış uygulamasına girince yüzünü buruşturdu, "letgo ne anne? biraz kaliteli bir yerden satsaydın bari, benim battaniyem bu kadar ucuz mu?"sattığı kişinin numarasını bulup daha fazla oyalanmadan odasına çekildi.
battaniye kurtarma operasyonu başlasın han.
^^
selamselam naber
ficin konusunu anlatan minik bi bolumdu bubattaniye --->
-
🍄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hırsız, minsung
Fanfictionjisung'un annesi, jisung'un en sevdiği battaniyeyi ikinci el eşya satma uygulamasından birine satar. - 130423