Aangekomen

41 1 0
                                    


Kiki po
Ik ging gelijk naar mijn kamer en keek een beetje rond , de tijd vloog voorbij .
Mijn moeder stelde voor om kenis te maken met de buren .
Toen we op de deurbel drukten werd er gelijk open gedaan door een klein meisje ,ik moest even nadenken maar ik zag het heel snel , het was skylin het Susje van nash en hayes , van vine !!!!!! , toen kwam hayes aan de deur en ik stond verstijfd .
Hoi wij zijn julie nieuwe buren zij mijn moeder ,.
Email binnen was nasch er ook .ik kon merken dat ze zich allebij erg uitsloofden .

Nash pov
Ik zat net een filmpje te uploaden toen de bel ging skylin renden naar de deur ik hoorden een vrouwen stem , hayes kwam ook en ik hoorden de vrouw zeggen hallo wij zijn julie buren en dit is kiki mijn dochter van 15 .
Ik liep naar de deur en zag dat ze wist wie ik was .
Ze kenden mij van vine .
Ze was mooi maar hayes vond haar ook leuk merkte ik .
Skylin vond haar leuk maar op een andere manier en trok haar gelijk mee naar haar kamer en liet haar ouders binnen .
Hayes pov
De bel ging skylin en ik gingen samen open doen toen ik zag dat er een vrou een man en een meisje van mijn leeftijd aan de deur stonden , het enigen. Wat is kon doen was staarten , ze had langdonker blond steil haar .
Hey ik ben kiki zei ze en ik liet ze binnen .

Hayes pov
Toen mijn moeder vroeg of ze met zijnsleer bleven eten dacht ik yes .
Mij moeder had kalkoen gemaakt iedereen schepte op behalve kiki .
Kiki waarom schep jij niet op ?? Vroeg ik nieuwsgierig,
Kiki pov
Waarom schep jij niet op vroeg hayes .
Ik ben vegetariër .
Zei ik met een verleegen stem

Nash or haysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu