3

23 1 0
                                    

Джонгкоок:
Събудих се от скапаната ми аларма и реших да проверя инстаграма ми. Беше събота и да аз си правя аларма. Видях че някой ми е писал.

Taeboy_x
Как си куки. Какво правиш. И добро утро😇

                                 Bunnykook97
                    Добре съм те. И добро утро. Ти как си.

Taeboy_x
И при мен същото. Искаш ли днес към 10:00 да излезем.

                                 Bunnykook97
                    Добре няма проблеми. Искаш ли да се Арнем в кафенето до нас.

Taeboy_x
Добре само че не знам каде живееш.

                                 Bunnykook97
                        O да вярно. Живея на улица (**********). Аз те оставям за да се приготвя.

Taeboy_x
Добре Кук. До после

*seen*

Кук:
Бързо станах от леглото, защото имах само половин час да се оправя. Отидох в банята изкъпах се и си направих сутрешната рутина. Облякох си прилепнали дънки и широка тениска и изхвърчах  от нас.

Неутрал:
Кук. След по малко от 5мин беше в кафенето. И вече беше влязъл. Забеляза Те и се изчерви, защото на живо изглеждаше дори по секси и по красив.

Кук:
З-здравей Т-Те. К-как си?

Те:
Здравей Куки. Добре съм ти. А и не се притеснявай.

Кук:
Ам добре- каза несигурно той.

Неутрал:
Докато момчетата се опознаваха. Дойде сервитьора и ги попита какво искат.

Кук:
Може ли едно капучино и бананово мляко.

Те:
За мен едно фрапе.

Сервитьора:
Добре момчета след малко се връщам.

Кук:
Те какво работиш.

Те:
Намерих си нова работа като учител. Иначе преди работех като модел. Ами ти къде учиш.

Кук:
Ам тук в гимназия (нещо си там) и така.

Те:
Аз май съм ти учител. По рисуване.

Кук:
Много се зарадвах и се усмихнах. Те забеляза и той се усмихна. - Нямам търпение да дойдеш.

Те:
И аз.

Неутрал:
Докато момчетата си обсъждаха разни теми сервитьора дойде. - момчета заповядайте напитките.
След това той отиде на бара.
Момчетата си изпита напитките. Много им беше приятна компанията на другия. Смяха се и си говореха за различни теми.
След това Те изпрати Кук до тях и тъй като беше тъмно Кук предложи на Те да спи у тях. След малко спорене ток се съгласи. Наложи се момчетата да спят в една стая.

Кук:
Вече си бях облякъл тениска която прикриваше дупето ми а на Те бях дал къси панталонки. Вече си легнах ме и той ме прегърна. Малко се стреснах но след това заспах както и Те последва примера ми.

Така нашите герой се отнесоха в страната на сънищата.

Надявам се главата да ви е харесала. Обичам ви🙃

My love (vkook) Where stories live. Discover now