5.

394 42 16
                                    

O günden sonra her akşam parkta buluşmaya başlamıştık.O orda bekliyor, ben ise dondurma alıp yanına gidiyordum.Her geçen gün daha çok aşık olmaya başladım ona.O da bana aşıkmış gibi bakıyordu.Bir an bile gözlerimizi birbirimizden ayırmıyorduk.Bana karşı duygularının olabileceğini düşünüyordum.Ama aynaya baktığımda onun benden asla hoşlanmayacığını düşünüyordum.

Bir gün yine parka gittik Felix'le.

Dondurmamızı yerken Felix konuştu.

"Seungmin."

"Efendim?"

"Sana bir şey söyleyeceğim ama şaşırma tamam mı?"

"Neden ki?Ne söyleyeceksin?"

"Bekle biraz söyleyeceğim."

"Pekii."

Bekledim.Ne söyleyeceğini çok merak ediyordum.Neye şaşırabilirdim ki?

"Söylüyorum.Hazır mısın?"

"Hazırıım.Hadi çabuk söyle merak ettim."

"Ben..."

Biraz durakladıktan sonra devam etti.

"Senden hoşlanıyorum."

Donmuştum.Bu anın gerçek olabileceğine ihtimal veremiyodum.Rüyamda bile gerçekleşemeyecek bir şeydi bu.

"Hem de tahmin edebileceğinden çok daha fazla seviyorum seni.Ben sana aşık oldum Seungmin."

Konuşamıyordum.Cidden donmuştum.

"Şaka mı yapıyorsun?Ciddi misin?"

"Çok çok ciddiyim Seungmin.Seni seviyorum."

Neden bilmiyorum ama birden ona sarılmak istedim ve sarıldım.Felix'de sarılmama karşılık verdi.

Bir kaç dakika öyle kaldık ve ne yaptığımın farkına vararak ayrıldım ve ayağa kalktım.

"Felix yarın bunu net bir şekilde konuşuruz çünkü ben şuan hiç bir şeyi algılayamıyorum çok heyecanlandım sanırım."

Çok salakça konuşmuştum.Cidden malım ben.

"E görüşürüz o zaman." demiştim ve koşmaya başlamıştım.

Çok utanmıştım.Hâlâ inanamıyordum Felix'in benden hoşlandığına. Nasıl benim gibi bir çirkinden hoşlanabilirdi ki?

Eve geldiğimde anneme selam bile vermeden odama çıkmıştım.Yarın Felix'le nasıl konuşacaktım? Daha doğrusu yüzüne nasıl bakacaktım?

Bunları düşünürken bir mesaj geldi.

Felix
İyi geceler💗
.
.
.
.
.
.
.
.
Cokusteyim arkadaslar😔
Ama seunglix beni ayakta tutuyo😉






Your Beauty Never Ever Scared Me/SeunglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin