~ Jennie Grimes den ~
~ Sabah uyandım ve rutin işlerimi halledip üstümüde giyip okula gittim . Babam asker , şuan savaşıyor bile olabilir .
~ Okula gittim , ve sınıfıma çıkıp yerime oturdum . Okul çıkışında annem bana babamın öldü haberini verdi ama ölmemişte olabilir dedi . Okul dan hızla çıktım karşıdan karşıya geçerken yandaki arabayı görmedim ve araba bana çarptı gerisi karanlık .~ Carl Grimes den ~
~ Annemi hastaneden aradılar babam için aradıklarını düşündü ama kardeşim için aramışlardı . Doktor kızınıza araba çaptı dediğinde annem yıkılmıştı koşarak hastaneye gittik . Kardeşim yoğun bakım daydı , büssürü serumlar bağlıydı ayrıcada vücuduna büssürü kablolar bağlıydı . Doktorlar onun bitkisel hayatta olduğunu söylediler ve uyanmasının bir kaç yılı alabileceğini söyledi .
~ Annem ile eve gittik , annem biraz dinlendi .10 yıl sonra
Yazar dan
~ Dünyada garip bazı şeyler oluyordu , insanlar birbirini ısırıyor ve birbirini öldürüyordu . ( rick in ölmediğini bilen tek kişi Shane dir ) insanlar garip bir yaratığa dönüşüyordur .
Flashback
~ Hastaneye saldırırlar Shane rick in odasına gidip onu çıkarmaya çalışır ama bu imkansızdır . Ve çıkaramayacağını anlar ve vazoya bir not bırakır notta ; yan odada kızın var onu almayı unutma kendine dikkat et Yazıyordur .
Flashback
~ Rick uyanmıştır ve odada tur attıktan sonra vazodaki mektubu bulur ve okur ve denileni yapıp yan odaya gider . Kızı yoktur sonra yatağın yanına bakar kız oradadır .
Rick : kızım?
Jennie : baba uyanmışsın
* sarılırlar ve hastaneden birlikte çıkarlar *J : baba buraya ne olmuş
R : sakin ol yok birşeySonra rick ile jennie bir adam ile karşılaşır ve ...
●●● DEVAM EDECEK ●●●
Oy vermeyi ve takip etmeyi unutma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead
Mystery / Thriller❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ The walking dead filminden alınmıştır ❤ film tamamen izlenmiştir ❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤